Lettfordøyelig mat

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Forslag til lettfordøyelig og god snacks og mat etter og under fødsel taes imot med stoooor takk :)

Hva med sånne barer, nutrielett etc? Eller banan ect. Går fort og spise og smaker godt. Enkelt å ha med seg. :p

Sent from my GT-N8020 using BV Forum mobile app

Det hørtes godt ut også.. Kanskje sånn proteinbarer fra treningssentre? Mmmmm... Sulten jeg.. :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet ikke om det er lett fordøyelig, men det første jeg skal spise etter fødsel er spekeskinke :) Ellers så tenkte jeg å ta med frukt og knekkebrød.

Spekemat ja! ;) kan hende det blir en liten festtallerken når jeg kommer hjem ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Eller en grov baguett med roastbeef, mmmm ;)

Åhhh.... Frister ikke noe særlig! Med masse remulade! :P :D

Synd jeg skal på diett med en gang :)

Nøtter og banan t fødsel?

Iallfall banan :) nøtter liker jeg ikke noe særlig :) men banan skal jeg ha! :D

Spiste ingenting i fødsel, fikk tørt brød etter fødsel også hadde jeg med meg kvikklunsj :P

Under fødsel anbefaler de noe med masse energi, du trenger det;) getorade drikke osv, kanskke noen små sjokolader, frukt:)
Etter fødsel er det kanskje godt med salater med fetaost blandt annet:D

Salat har jeg faktisk skrevet opp ;) men ikke feta! Kan hende den må på lista også :)

Salat under fødsel?
Du trenger en god nøttemix! Gjerne med litt sjokoladebiter i. Lag en selv hvis du er sær på nøtter ;) gjorde jeg sist.

Her er det viktig å tenke hva som er lett å putte i seg/hva man kan ha lyst på/ og hva som gir energi.

Hjemmelagde knekkebrød med gourmet salt (uten pålegg), omelett og ananasjuice :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg rakk ikke å få i meg noe som helst under fødsel sist.. Men jeg hadde med meg nøttemiks, bananer, noe påsmurte baguett og energidrinker.. Tenkte kanskje noe sånt proteinbar/energibar greier? Spydde som en gris sist, så sjokolade er vel ikke så lurt..

Back
Topp