*lettet*

[trultemor]

Elsker forumet
I dag fikk jeg handla litt julegaver. *puh* Skulle egentlig bare ut og kjøpe knivslipemaskin, men hadde litt tid til overs så jeg fikk handla litt fler gaver. Så da har jeg igjen til farmor, sambo, en halv gave til nevøen min, og en til stedatteren til søstra mi (min steniese?)

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til farmor, sambo vet jeg hva skal få, nevøen min vet jeg, men vet ikke ennå til steniesa mi, men hun er 5 år så det skulle vel gå greit. Får handle mer i morra. Skal klippe meg i morra også! Spennende. Klippa meg ca en halvmeter sist, for ca 2 mnd siden, hehe, til en bobsveis. Det er litt over skuldrene nå, men synes det er for langt nå til den frisyren! I morra vil jeg ha det kort! Hvis jeg tør. Hvertfall kortere enn sist!

Så skal jeg på jobb i morra kveld. Har ikke jobba på 2 uker ca, har vært sykemeldt. Har ennå vondt i kjeften da men.

Så må jeg lage selehull på 2 poser, og sy ferdig en 3. og lage selehull på en også. Og SÅ er det jul! [:D]

*bable*

så gøy da!!! og alltid kjekt å "fjonge" seg litt også!! [:)] kos deg... ærlig fortjent!!![:D]

Back
Topp