Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Men oj shit, må man ha det med inni søknaden om permisjon at man skal ha ferieuker inni der kanskje? Plis... Si nei! selvom det virker ganske logisk.
Ja, må ha det med, ellers blir jo siste dag med foreldrepenger feil fordi permisjonen blir forskjøvet med ferie.Så bra! Men oj shit, må man ha det med inni søknaden om permisjon at man skal ha ferieuker inni der kanskje? Plis... Si nei! selvom det virker ganske logisk.
Er ganske sikker på at man kan gå inn etterpå å endre når den er godkjent.Så bra! Men oj shit, må man ha det med inni søknaden om permisjon at man skal ha ferieuker inni der kanskje? Plis... Si nei! selvom det virker ganske logisk.
Fikk brev fra NAV og var SÅ spent...så var det bare beskjed om at de har mottatt søknad og behandlingstiden er 8 uker![]()
![]()
Haha jeg også! Men her var det 10!!! Uker!
10 uker her også
Så bra! Men oj shit, må man ha det med inni søknaden om permisjon at man skal ha ferieuker inni der kanskje? Plis... Si nei! selvom det virker ganske logisk.
Så kjekt å høre at det går radig hos nav i noen regioner!
Jeg har fått bekreftelse fra jordmor nå og skulle sendt denne til nav men er syk så har ikke gjort det enda... Kom på nå at hun sa jeg kunne sende den inn elektronisk så tror jeg tar bilde med mobilen etterpå og leverer elektronisk så det er gjort.
Er hjemme syk denne uken så tenkte å prøve å gjøre ferdig hele søknaden til nav - om jeg makter - om ikke må det bli neste uke - satser på Max 8 uker behandling i vår region![]()