Lettet!

Så bra! Men oj shit, må man ha det med inni søknaden om permisjon at man skal ha ferieuker inni der kanskje? Plis... Si nei! selvom det virker ganske logisk.

Ja jeg tok det med, har igrunnen alltid gjort det ved de søknadene. Tror du må ha det med, men skal ikke si det for sikkert.

Så bra! Men oj shit, må man ha det med inni søknaden om permisjon at man skal ha ferieuker inni der kanskje? Plis... Si nei! selvom det virker ganske logisk.
Ja, må ha det med, ellers blir jo siste dag med foreldrepenger feil fordi permisjonen blir forskjøvet med ferie.

Jeg fikk beskjed om at arbeidsgiver fyller i årets ferie, og til neste år så søker jeg bare til nav om flytting av perm om jeg skal ha ferie.
Tripper å venter på at min også skal godkjennes..

Er ganske sikker på at man kan gå inn etterpå å endre når den er godkjent.

Fikk brev fra NAV og var SÅ spent...så var det bare beskjed om at de har mottatt søknad og behandlingstiden er 8 uker:o :p

Nei, du må ikke det på første søknad.
Vi gjorde ikke det, men når den blir godkjent skal jeg sende inn et endringsskjema, der jeg legger inn ferien jeg skal ha i høst. 4 uker+ 1 dag.

:)

Så kjekt å høre at det går radig hos nav i noen regioner!

Jeg har fått bekreftelse fra jordmor nå og skulle sendt denne til nav men er syk så har ikke gjort det enda... Kom på nå at hun sa jeg kunne sende den inn elektronisk så tror jeg tar bilde med mobilen etterpå og leverer elektronisk så det er gjort.

Er hjemme syk denne uken så tenkte å prøve å gjøre ferdig hele søknaden til nav - om jeg makter - om ikke må det bli neste uke - satser på Max 8 uker behandling i vår region :p

Så kjekt å høre at det går radig hos nav i noen regioner!

Jeg har fått bekreftelse fra jordmor nå og skulle sendt denne til nav men er syk så har ikke gjort det enda... Kom på nå at hun sa jeg kunne sende den inn elektronisk så tror jeg tar bilde med mobilen etterpå og leverer elektronisk så det er gjort.

Er hjemme syk denne uken så tenkte å prøve å gjøre ferdig hele søknaden til nav - om jeg makter - om ikke må det bli neste uke - satser på Max 8 uker behandling i vår region :p

God bedring og lykke til med søknad!

Back
Topp