Lettet!

till

Elsker forumet
I dag var vi på ultralydemoticon  alt stod bra til med den lille babyen vår, fødselslegen brukte lang tid og forklarte oss godt!
Babyen lå sammenkrøllet og ertet lenge før han kunne se hva det var- vi får ei jenteemoticon  ble veldig glade!

Termindato er 9. juli (flyttet bakover to dager), men keisersnittet blir rett etter st. Hans..
Hører til i juni også, kommer nok til å følge med begge steder..

tusen takk, ja, var veldig greit å se.. svever ennå

ååå, så gøy,da har du en av hver :) perfekt jo :) gleder meg også til å få vite mer, men er enda et par uker til :p gratulerer sååå mye :)

Gratulere med tulle i magen!! :-)

Er det noen grunn til at du skal ta KS så tidlig? fikk beskjed om ei uke før og har termin 11 juli, så det blir jo i beg. av juli jeg skal ta.

zzsandra skrev:
ååå, så gøy,da har du en av hver :) perfekt jo :) gleder meg også til å få vite mer, men er enda et par uker til :p gratulerer sååå mye :)

Ja, hurra!! blir veldig morro! Har jo en stor gutt også som snart er 10, han gleder seg helt villt ! Blir spennende når du også skal :-) gleder meg til oppdatering. 

MissFine skrev:
Gratulere med tulle i magen!! :-)

Er det noen grunn til at du skal ta KS så tidlig? fikk beskjed om ei uke før og har termin 11 juli, så det blir jo i beg. av juli jeg skal ta.

Tusen takk :-)
Nei ingen grunn, han sa to uker før.. kan være han sa feil,? Jeg skal inn 18.mai på før-kontroll får sikkert en dato da..
Er så utrolig lettet over at jeg fikk planlagt KSemoticon Var bare kaos sist og endte i hastesnitt..

Back
Topp