Lettet

kresstina

Blir kjent med forumet
Føler meg 20 kg lettere! Hadde endelig motet meg opp til å snakke med sjefen min om at jeg er gravid. I forkant var jeg kjempe nervøs da sjefen min kan være vanskelig til tider. Men må ha truffet på en fin dag for det var bare smil og stor gratulasjon. Har også vært ekstra nervøs siden jeg ikke har fast stilling men sjefen ordnet meg arbeid helt fram til november. Så får jeg se om jeg kan jobbe så lenge, og det var heller ikke noe problem om jeg måtte gi meg før november. Jeg måtte bare kjenne etter selv hvor lenge jeg klarer.

Så nå ser jeg bare frem til UL i morgen :) Håper bare alt går bra der.

så bra da:)
masse lykke til i morgen:)

Så bra

Takk :)

Så herlig da :) Lykke til på ultralyden :)

Så bra! Lykke til i morgen :)

Å så hærli det var på UL. Tårene strømmet på da jeg så hjertet slå. Og ikke minst fikk høre det. Lillingen lå der å bokset, lå nesten ikke i ro :P
Men når vi skulle lete etter kjønn bestemte han seg for å skjule med hånden, men plutselig fikk vi se lille tassen mellom bena <3 Jm tok 3D bilder også men vi synes ikke de ble noe bra så tok ikke de med hjem. Men fikk tilsammen 10 (!) bilder av vår helt perfekte lille gutt :)
LYKKELIG

så bra han tok det så fint og ordnet så du får fortsette arbeide noen mnd til :-) Håper det går like fint på ul imorgen! :-)

Så snilt av sjefen din å gjøre slikt da! :)) Bra du traff på på en god dag ;)
Og gratulerer med lille guttebabyen i magen og at alt sto bra til:)))

Back
Topp