Lettet og glad :)

babysykigjen

September 2013 <3
Har vært hos jordmor i dag, og fått høre hjertelyden til knotten min :) ligger på 140 slag i minuttet :) fikk og avklart mye videre ang oppfølging, jeg kommer til å bli ekstra godt oppfulgt på sykehuset med ultralyder etter ordinær ultralyd. De skal se at lille knotten min vokser slik den skal :) hun snakket også om å søke om svangerskapspenger etterhvert, hun er veldig usikker på om jeg kommer tilbake i jobb. Jeg har et risikosvangerskap med tanke på vektoperasjonen min.

Jeg har verdens beste jordmor (nok en gang) :)

Så bra m ekstra oppfølging, j og får det, godt å høre hjertelyden :)

Ja jeg er veldig glad for at jordmor hjelper meg å ta tak i ting rundt svangerskapet mitt. Kjenner at jeg slapper litt mer av nå i forhold til svangerskapet :)

så fint :)

Så bra at du er fornøyd med jordmoren din! Og så herlig lyd å høre hjertelyden til knotten. Gleder meg til det selv!

Har vært hos jordmor i dag, og fått høre hjertelyden til knotten min :) ligger på 140 slag i minuttet :) fikk og avklart mye videre ang oppfølging, jeg kommer til å bli ekstra godt oppfulgt på sykehuset med ultralyder etter ordinær ultralyd. De skal se at lille knotten min vokser slik den skal :) hun snakket også om å søke om svangerskapspenger etterhvert, hun er veldig usikker på om jeg kommer tilbake i jobb. Jeg har et risikosvangerskap med tanke på vektoperasjonen min.

Jeg har verdens beste jordmor (nok en gang) :)

Gratulerer med perfekt hjertelyd fra nurket og at alt annet gikk så bra i dag. Ingenting er bedre enn det!

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Back
Topp