Lettere sjokkskadet!

Drømmespira

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
ImageUploadedByBV Forum1401373826.649083.jpg

Vi fekk positiv test med morgenurinen (den øverste)! Klarte ikkje å dy oss med å kjøpe ein digital for å dobbelskjekke! "Gravid"!!! Håååå!! Skrekkblanda fryd, sjokk og da so verre e går gjennom kroppen no! Aldri i mitt liv har eg hatt ein positiv g.test! Me snakkar 9år utan prevensjon der 5av dei har vert aktiv prøveprosess! Fy søren! :D
Eg skal på Haukeland og ta blodprøve i morgo, so eg vågar ikkje å juble SO høgt før svaret frå dei kjem.. Men eg måtte bare dele dette med nokon!! :) :D kan eg tillate meg å hoppe av glede? Vertfall innvendig gjer eg det! Ha ein fin dag :)

Så utrolig gode nyheter, gratulerer med liten spire :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hopp av glede!!! Gratulerer så mye !

Så herlig!!! GRATTIS!!:):):):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Bare hopp av glede! Gratulerer! :)

GRATTIS :))

Hihi:) håper virkelig ikkje dette e ein drøm og at vi har fått ei ittelengta spire i magen :) oppdaterer om morgendagens resultat :) kjekt å ha nokon å dele dette med so tidlig :)

Gratulerer!! Så moro å høre :-)

Hurra!!! Gratulerer så mye!! Dette fortjener dere virkelig!! :D
Venter i spenning på oppdatering :)

Sent from my iPhone using BV Forum

SÅ herlig!! :D :D Gratulerer!!! :) :)

Grattis, nå er det bare å glede seg:-) endelig ble det deres tur:-)

Grattis, nå er det bare å glede seg:-) endelig ble det deres tur:-)

Tusen takk alle sammen :) blodprøven i dag viste også positiv!!!! Heilt vanvittig og har ikkje heilt gått opp for oss enda. Tanken om leiker i huset vårt var blitt so fjern. Att det e mulig å vere so heldig at det klaffa på "første" forsøk :) håper dåke alle kjeme itte med ei spira i magen <3

Back
Topp