Lettere sjokk

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
Tok en test i dag, jaggu to streker. Så nå er reaksjonen «[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji33][emoji33][emoji33][emoji33][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23], FÆKK! Shit, oi, jaja....» som dere forstår, ikke planlagt! [emoji23] har en gutt på snart 14 mnd. Vi er lettere sjokkskadet, og har litt noia enda! Kunne ikke passa på en verre tidspunkt egentlig [emoji85] men jaja.... here we go again!! [emoji28]

Oii, gratulerer! :happy::hilarious:

Haha gratulerer [emoji16][emoji7] Hadde sånn reaksjon sist selv, med førstemann [emoji87]

Hehe, tenk hvor mye glede de kommer til å ha av hverandre da [emoji2] blir nok veldig fint! [emoji173]️
Selv har jeg en på 11mnd, men det er planlagt da [emoji5]

Det passer jo egentlig aldri å få barn ;)
Gratulerer uansett, jeg tenker dette blir nok kjempeflott :)

Nei, det passer aldri [emoji38] men midt i jobbytte, totalrenovering av hus hvor jeg skal gjøre MYE som jeg brått får trøbbel med.... [emoji23] jaja... får håpe formen blir like bra som sist, så blir jo alt bra til slutt :)

Takk dere :)
Må bare presisere da, den er ønsket altså [emoji7] bare litt sjokket! Vi snakka senest før i uka om å bruke prevensjon frem til januar for å unngå tidspunktet [emoji38][emoji38][emoji38]

Gratulerer! [emoji7] Artig å se flere som har blitt lettere «sjokkert» [emoji23]

Back
Topp