Lettere irritert

Løvetann1

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Siste uka før permisjon på jobb, og jeg er storfornøyd med å ha gått 100% til siste slutt. Men i dag ble jeg lettere irritert da en av de jeg jobber med kommer bort og spør (helt på slutten av dagen) om jeg er sliten. Svarer som sant er at ja, det begynner å bli tungt, så det skal bli godt med permisjon snart. Da presterer dama å si: "ja, jeg ser det godt, det ser ut som om du ikke har sovet på flere døgn!" :mad:

Bare jeg som synes det var ganske frekt sagt??

Har fått den uten å være gravid jeg :P Ble drittfornærmet og svarte 'Takk i like måte'.... Folk er ikke snartenkte, i alle fall ikke med gravide!
Det står virkelig respekt av å jobbe 100% frem til permisjon! :) Du er god!!

Er det mulig??!! Til gravide kan man visst si akkurat det man vil har jeg inntrykk av. Er også i min siste arbeidsuke før permisjon -en STOR klapp på skuldra til oss som har klart oss til siste slutt! Begynner å bli rimelig lei av å bli diskutert om jeg ser godt ut, hvor stor jeg er, om jeg sprekker snart osv.

Folk er litt kort tenkte til tider. Jeg er (slik jeg føler det) almen eie for tiden. Fremmede stopper og spør om den ikke skal komme snart, så stor som magen min er må d være to der inne, kan du si meg er du her enda o.s.v.

Har et stort ønske om å gå inn på butikken uten å bli minnt på at jeg ser ut som en hval på land!

Akk den har jeg hørt leeeenge...er enkelte på jobben som ikke har noen sperrer,;) men jeg vet at de ikke mener noe vondt med det, og de er like flinke til å passe på at jeg ikke sliter meg ut på jobb. Men nå er jeg altså 100% sykemeldt den siste uken, og det er godt for kropp og sjel. Men skulle virkelig ønske jeg haddeklart å holde ut helt frem til permstart :)

Synes du skal være fornøyd med deg selv og arbeidsinnsatsen din:) og drite i hva andre mener. Selv skulle jeg ønske jeg hadde holdt ut lenger i jobb

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk jenter. Ja, kjenner jeg er veldig glad for at jeg har vært heldig nok og frisk nok til å kunne jobbe til siste dag før permisjon!
Vet også at det ikke var vondt ment, men føler ikke selv jeg ser så sliten ut.
I går fikk jeg kommentaren "ja, jeg ser det er masse god mat hos dere" av en grandtante.. Er jo slikt en aldri hadde sagt til vanlig!!!

Siste uka før permisjon på jobb, og jeg er storfornøyd med å ha gått 100% til siste slutt. Men i dag ble jeg lettere irritert da en av de jeg jobber med kommer bort og spør (helt på slutten av dagen) om jeg er sliten. Svarer som sant er at ja, det begynner å bli tungt, så det skal bli godt med permisjon snart. Da presterer dama å si: "ja, jeg ser det godt, det ser ut som om du ikke har sovet på flere døgn!" :mad:

Bare jeg som synes det var ganske frekt sagt??

Haha!! Gravide er jaggu fritt villt! Hva sa du??

Haha!! Gravide er jaggu fritt villt! Hva sa du??
Hehe, jeg så på henne med litt sarkastisk blikk å sa "åja, tusen takk". Hvorpå hun fortet seg å si at det absolutt ikke var stygt ment... :) Litt morsomt nå, men i går var det ikke så gøy!! :p

Back
Topp