lettere irretert!!

Gedine87

Glad i forumet
var hos legen for noen uker siden med snuppah for hun hosta så fælt.. så fikk jeg hostesafta Efedrin..

nå igjen har hun fått hoste.. styggere hoste med feber og forkjølelse i tillegg. spurte legen om jeg bare skulle gi Efedrin og det kunne jeg..

så fikk jeg tips fra Lisse_ (tusen takk forresten[:D][:D][:D]) om denne sia:

http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article637210.ece

så jeg ringte legevakta for å høre (hva annet kan man gjøre en fredagskveld[8|]) og hun i tlf sa at hun ville heller ikke gitt Efedrin.. så spurte jeg jo hvorfor jeg hadde fått resept på denne for bare noen uker siden og hun sa at ikke alle leker vet om det[:@][&:][:@][&:]

hvordan kan man stole på legen vår da??? ei venninne sa også at noen leger skriver bare ut resept på medikamenter de kjenner til!![:@][:@] kommer det nye gidder de ikke bytte for de har ikke "behov" for nye...!!!

shit!!

sorry den ble lang.. men måtte få det ut!!!

helt enig med deg! det ER irriternede!

når vi var på 6mnd kontroll fikk vi navnet på noe greier vi skulle gi em for hard mage.. jeg hørte myye negativt om det så ga det heldivis ikke, når jeg kom på 6 mnd kontroll hos helsesøster ble hun helt satt ut når jeg sa vi hadde fått anbefalt det av lege.. NEI HEEERLIGHET DET GIR VI KUN TIL VOKSNE FOLK JO!...

sakko altså...

så vi har lært kristine at leger kan man ikke stole blindt på uansett :S

er det hoste dere sliter med så kan dere hente hostesaft her hvis dere vil? bare komme å hente :) (jeg er alene i kveld så kan ikke komme med, hvis ikke hadde jeg lett det altså)

For 2 mnd siden fikk vi resept på Efedrin til da 6 mnd gamle Vilde Anie..  Vi hentet den ikke ut....  vi husket vagt noe om at små barn ike burde ha Efedrin..

ORIGINAL: verteline

når vi var på 6mnd kontroll fikk vi navnet på noe greier vi skulle gi em for hard mage.. jeg hørte myye negativt om det så ga det heldivis ikke, når jeg kom på 6 mnd kontroll hos helsesøster ble hun helt satt ut når jeg sa vi hadde fått anbefalt det av lege.. NEI HEEERLIGHET DET GIR VI KUN TIL VOKSNE FOLK JO!...

sakko altså...

er det hoste dere sliter med så kan dere hente hostesaft her hvis dere vil? bare komme å hente :) (jeg er alene i kveld så kan ikke komme med, hvis ikke hadde jeg lett det altså)

åhhh takk for tilbudet[:D][:D] men hadde meg et glass vin til maten[&:] men er det alt for gale i natt kan vi kanskje... eller vi kan bare kjøpe.. kaffor en bruke du???

Efedrin kan virkelig være farlig for små barn. Er så sprøtt at leger ikke vet/ikke bryr seg om det[:@] Efedrin er ulovlig å skrive ut til barn i USA.

ORIGINAL: Gedine87

sakko altså...

åhhh takk for tilbudet[:D][:D] men hadde meg et glass vin til maten[&:] men er det alt for gale i natt kan vi kanskje... eller vi kan bare kjøpe.. kaffor en bruke du???

okei, send mannen hvis han ikkje har drukket vin.. (hvis du trenge) ja gjør ingenting, sende deg nr mitt på pm så ringe du i natt hvis dokke trenge! e jo she noge kjekt å hosta sånn stakkars :S
jeg bruker solvipect

ORIGINAL: Gedine87

sakko altså...

okei, send mannen hvis han ikkje har drukket vin.. (hvis du trenge) ja gjør ingenting, sende deg nr mitt på pm så ringe du i natt hvis dokke trenge! e jo she noge kjekt å hosta sånn stakkars :S
jeg bruker solvipect

hehe nei hu hoste jo ut tutten så våkne hu for hu vil ha tutten.. stressende i lengden...[8D] men men stakkar..håpe hu blir frisk snart..

mannen har og drokke vin[;)]

Back
Topp