Lettere gravid etter mislykket forsøk?

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Jeg mener å ha lest en gang at man kan bli lettere gravid rett etter et mislykket forsøk, av grunner jeg overhodet ikke vet. Kanskje jeg bare vil tro at det vil hjelpe på denne gangen ;) Noen som har erfaringer?

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen kan bli gravide rett etter fordi kroppen fortsatt har en del hormoner i kroppen. Men det kommer litt an på hva som er årsaken til at dere trenger hjelp da. Om mannen din har lite svømmere så er det ikke sikkert der vil gå uansett, men om det er fordi du mangler egg eller lignende, så kan det funke:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Håper det gjelder for meg :) Jeg har få egg, mens mannen er det ingen problemer med :) Satser på at det går av seg selv nå da.
*evig optimist*

Håper det gjelder for meg :) Jeg har få egg, mens mannen er det ingen problemer med :) Satser på at det går av seg selv nå da.
*evig optimist*

Da har du jo gode odds faktisk:):) Jeg heier på deg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, det stemmer - stimuleringen du får under forsøket påvirker eggløsningen din i påfølgende syklus også, så hvis problemet deres er lite eller dårlige egg så vil sjansen være økt likevel rett etterpå. Jeg er et bevis på at det stemmer - hadde mitt aller siste IVF forsøk i desember og satte sluttstrek da det ikke lyktes. I januar ble jeg gravid på egenhånd, og er nå 26 uker på vei. Så det er absolutt verdt et forsøk! :-)

Ja, det stemmer - stimuleringen du får under forsøket påvirker eggløsningen din i påfølgende syklus også, så hvis problemet deres er lite eller dårlige egg så vil sjansen være økt likevel rett etterpå. Jeg er et bevis på at det stemmer - hadde mitt aller siste IVF forsøk i desember og satte sluttstrek da det ikke lyktes. I januar ble jeg gravid på egenhånd, og er nå 26 uker på vei. Så det er absolutt verdt et forsøk! :-)

Din historie er bare helt fantastisk! Kan ikke annet enn å håpe på det beste :)

Back
Topp