lettere frustrert

vindre

Flørter med forumet
Vil bare si at jeg nå er blitt lettere frustrert over hele opplegget.

Ringt til ST.Olavs nå nettopp for å gi beskjed om at nå var mensen komt, så nå kunne vi sette igang, men da viste det seg at jeg ikke fikk komme denne perioden, for de var fulle den uka jeg da skulle ta ut/sette inn, og nå må jeg vente til etter ferien.[:@]

Fikk den "overhalina" om at jeg måtte ha ringt og sagt ifra om at jeg var sen slik at de kunne sette igang mensen, men forrige gangen jeg ringte, var det ingen som sa noe om at jeg skulle gi beskjed om det, og hvordan kunne jeg da vite at jeg skulle ringt[:-].

Er bare så irritert nå, men må vel se det positive i det, og det er at jeg skal ha uthenting/ innsetting rett over ferien[;)], og det ser jeg nå frem til.
Fikk resept nå på slike piller som skal sette igang mensen slik at jeg blir klar.

HIlsen
Lettere irritert

Huff så kjedeli!!!

Masse lykke til når dere kommer i gang... Og nyt sommeren fullt ut!!!

Ja, det var kjedelig.... men du skal se det er en mening med det hele...
For oss gjorde en sommerferie alt for oss. Vi hadde kost oss og slappet av hele ferien og jeg er sikker på at det var med på at kroppen var mer mottakelig. Så lykke til[;)]

Hei[;)]
Ikke rart du blir frustrert nei. Har fått nok av det offentlige jeg, så nå går jeg til privat i trondheim. Det gikk kjemperaskt, no er jeg på min 6 dag med sprøyter, så det blir vel uthenting og innsetting neste uke tenker jeg. Skal på UL på fredag.[:)]

Herregud kor kjedelig då!  Vi kan jo ikkje gå rundt å vite alt mulig uten å få beskjed... [&:] Stakar! Då får du no ta sommaren til hjelp og komme deg skikkelig ovenpå på alle måtar!  Det går nok bra til slutt...
KLEM

Back
Topp