Lettere bekymringer

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Aargh, har så liten lyst til å vekke sambo og spørre om jeg kan låne tlf hans å ringe føden for å spørre ang disse kynnerne.. De er ikke så ille nå, og jeg blør jo som sagt ikke, men allikevel :( jeg får jo heller ikke ringt selv fordi tlf fortsatt er sperra da jeg endaa ikke har fått penger (!!!!!) :( og her står vi opp 06.30, og han jobbet mange timer overtid idag og sovnet vel for en og en halv time siden allerede .. :o prøver å tenke at dette er helt vanlig, men de blir gjerne litt verre om natten enn de er om morgenen .. Råd og tips, har dere det :(?

Svarer meg selv med fler spørsmål jeg :D HAha..

Leste på en sånn side på Facebook nå der noen sier at får man sove så er det ikke så farlig og går de over når man ligger gjør det ikke no.
Asså, jeg får sove, men våknet igjen i natt, og jeg sitter jo ikke og sover :p ellers kjenner jeg liv og slik men hva er dette da??? Er det bare kraftigere kynnere ?? JM på mandag..

God morgon! Håper du har hatt ei fin natt uten for mye bekymringer! Det er bare å ringe føden om du er usikker. Men en tommelfingerregel er at så lenge de ikke er regelmessige, er vonde/øker i smerter eller det ikke kommer blod, så er det normalt å kjenne på diverse "vondter". Men er som sagt kun føden som kan undersøke/svare deg skikkelig :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God morgon! Håper du har hatt ei fin natt uten for mye bekymringer! Det er bare å ringe føden om du er usikker. Men en tommelfingerregel er at så lenge de ikke er regelmessige, er vonde/øker i smerter eller det ikke kommer blod, så er det normalt å kjenne på diverse "vondter". Men er som sagt kun føden som kan undersøke/svare deg skikkelig :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tusen takk :)! Det gikk greit, jeg våknet en gang men så slapp det etterhvert. De er ikke regelmessige og er samme grad av "vondt" når de kommer :p
Sambo sa det også, jeg sa til han at jeg ville ikke vekke han fordi han skulle på jobb, men da så han bare skikkelig dumt på meg :p så da er det helt ok å vekke han om det er noe da :p

Huff, du har hatt en bekymringsfull natt stakkars.

Mine kynnere er som dine. Ganske ubehagelige. Når de kommer så må jeg stoppe opp med det jeg gjør og vente til de er over. Jeg får dem ofte når jeg går til bussen... :P haha. Så mange stopp på veien.

Som Moshi girl skriver så ville jeg ikke bekymret meg før de eventuelt øker i smerte og varighet. MEN, jeg er en forkjemper for at man ringer føden om man er bekymret. Heller en gang for mye :)

Back
Topp