Lettere bekymra...

LuringNr3

Gift med forumet
Ja, jeg går på Mercilon p-piller og har brukt dem i 6-7 år. Tanta har alltid vært presis og fulgt brettet, men nå de siste mnd, har uka forflyttet seg, selv om jeg ikke har hoppa over mensen eller noe. Før fikk jeg uka mi på mandag og varte til fredag, ca. Nå har den flytta seg til onsdag og varer til fredag/lørdag... Skjønner ikke no, jeg! 
Og nå er jeg på pillefri uke, altså jeg skulle hatt mensen, men den har enda ikke kommet! Hatt menssmerter og spottet siden mandag da... GØRR!
Pillebrettet mitt begynner på mandag, så egentlig burde jeg ha fått besøk av tanta på mandager, da....

Kan det kanskje være at det er en del forandringer i kroppen din no?
I forhold til at du nett har vert ute å reist og sont?

små enkle ting kan jo spille inn...
har du tatt pillene punktlig? så du har ikkje hatt noken uhell?

Har alltid tatt pillene til samme tid hver dag... Tilpassa også tiden med tidsforskjellen i Thailand.

Kan være at du rett og slett har gått så lenge på den pillen at du bør skifte merke?
Men om tanta ikke er dukket opp, tror eg uansett av eg ville tatt en test for å være sikker om eg var deg....
Min førstefødte er p-pille-barn... Yasmin... Tok den også til akkurat samme tidspunkt hver eneste dag, hadde alarm på telefonen... Men likevell kom hun gitt.... Så uansett hvor punktlig man er, så er det ikke alltid sikkert....
(og en veninne av meg gikk på samme merke som deg, hun har to barn nå, som ble til menst hun gikk på pillen, hehe)

Ser nå at eg sikkert egentlig ikke birde ha skrevet noe i det hele tatt, for ikke var eg til hjelp, og ikke var eg noe trøstende på noen måte heller..... :o( Sorry,,,,

Hvor lenge har du gått på dem etter at du fikk Adrian da?

Fra jeg begynte på Mercilon for ca ett år siden, til nå, har mensen min flytta seg gradvis fra å begynne på tirsdag til å begynne fredag... Jeg tar første pille mandag kveld... Blødningene har også blitt kortere og kortere og mindre og mindre...

Prøvde å hoppe over mensen her for noen måneder siden, og da spotta jeg og hadde vondt i en hel måned, så det gjør jeg aaaldri mer :P

Sånn var det aldri før jeg var gravid...

Ariana: Alle råd er gode : ) Og jeg tenkte på om jeg skulle bytte merke, så det er absolutt ingen dårlig idè ; )

Netta: Jeg begynte på dem for omtrent akkurat ett år siden etter at jeg fikk Adrian. Så blir omtrent det samme som deg, da! Og jeg tar også første pilla mandag kveld.

Nå kom mensen plutselig idag (LØRDAG!!!), men bare sånn brunrød gøgg, og ikke rent, friskt blod... Sorry details, men det er vi jo vant til her inne, hehe : P

Det kan høres ut som at den klusser litt med systemet ditt. Kanskje en vanlig bivirkning? Verdt å sjekke det eller bytte merke. Det er jo greit at den kommer ca. regelmessig slik at du slipper å ha hodebry fra tid til annen. :)

Back
Topp