letter på hjerta idag...

x1xiza

Glad i forumet
Får ikkje håpe dere blir lei av mine "klager" idag..er berre så utrolig godt å få tilbakemeldinger på ting, sjølv om dette blir litt utanom babypratet..[:)]

altså.. mine ønsker er, kunne jobbe deltid med barn, i barnehage el. park el. dagmamma..og ha tid til å male bilder..lage dekorasjoner ( er utd. dekoratør )
reiser..( blir litt frustrert av folk som seier at å få barn hindrer ein i å reise, så reis mykje før ein får barn, dette er tull! ein kan alltid ta med sine barn på reiser, barn under 2 år reiser også gratis, og halv pris fram til 12 år ) men poenget mitt var...er eg dum, unormal som ikkje vil ha ein 100 % fast jobb? ikkje ville ha ein A4 jobb, men ha tid til mine lidenskaper...er dette dumme drømmer?
[8|]

blir "kunstneriske" sjeler sett ned på, eller berre eg som føler det pga min dårlige sjølvtilit? [8|]

det hørtes veldig spennende ut BAST OG MIE! skal så lite til før at ein ikkje føler seg så unormal alikevel, og så godt å få tilbake meldinger på.

Eg har også kjempe lyst å lære å lage smykker! noken tips!??

TAKK FOR TIPSET! [:D] får du solgt noke? ja det er perfekte gaver[:)]

kjempe spennende! nei du må ikkje gi opp, smykker og "dill" får folk aldri nok av, me får åpne ein butikk sammen då veit du hehehe[:D] det viktigeste ein har er drømmene, og drømmene blir til virklighet viss ein virkelig vil[;)]
utrolig kjekt å skrive med andre kreative og kunsteriske mennesker[;)] eg har msn.. viss du vil så skriv gjerne: sakstad@hotmail.com

hadde vert hyggelig det då[:D] ha ein strålende dag videre[:D]

følg det hjertet ditt sier, bruk livet ditt på det DU vil
klem fra stine [:D]

Når det gjelder interesser, jobb og utdanning tror jeg vi to er ganske like, Godhjerta...
Jeg også ELSKER å jobbe i butikk og treffe nye ansikter, og har gjennom min tid på butikk fått mye ros for min positive instilling til jobben. Lærer fort nye rutiner og tar gjerne kassa-ansvar i en butikk der jeg er godt kjendt..

Men siden jeg ble gravid har det blitt lite jobbing..
mista den faste jobben min i vinter pga nedbemanning, og etter det har jeg bare fått kortere oppdrag gjennom vikarbyrå.

Drømmen min innen karriere er å få en deltids eller heltidsjobb i firmaet til mamma'n min som driver og syr alt fra bunader til båtkalesjer, og legger opp bukser for folk som ikke kan det, m.m...[;)]
Men da må vi flytte først, bor et stykke unna nå, fordi mannen min har håpt på en jobb her i by'n.. nå har han søkt på en annen jobb nermere foreldra mine, så det er håp, ja[:D]

Jeg vil også ha mulighet for å være hjemme med barna mine og kansje være dagmamma for noen andre barn. Være kreativ sammen med de små og ha litt "hjemmebarnehage" eller no sånn[;)]

-en av mine største opplevelser da jeg jobbet i barnehage var jo han lille gutten som ble helt henrykt da han så hvor fine snøflak HAN kunne lage ved hjelp av et hvitt ark og en saks[;)]

-ble litt langt, ja.. blir så revet med noen ganger [8|]

DETTE VAR VELDIG "BEHAGELIG" Å LESE , I MANGEL PÅ EIT GODT ORD..
FØLER MEG FORSTÅTT! EIN VELDIG GOD FØLELSE! HAR FØLT AT SÅ OG SEI INGEN FORSTÅR MEG, AT EG HAR VERT UNORMAL..AT DET IKKJE ER LOV Å SEI AT EG VIL LEVE LIVET, IKKJE JOBBE LIVET..SKJØNNER..JA DET TROR EG DE GJERE[:)]

ANG. DRØMMEN OM Å ÅPNE EIN SÅNN "TING OG TANG" BUTIKK, SÅ HAR EG AKKURAT SAMME DRØM[:)] DER EG OGSÅ KAN SELGE TING EG LAGER..DRØMMER OGSÅ OM Å STARTE EIN LITEN RESTURANT MED MIN MANN, SOM ER KOKK..OG SÅ VIL EG VELDIG GJERNE JOBBE MED BARN OGSÅ..VIL LIKSOM LITT AV KVART EG, DET SOM GIR MEINING..

SIDA EG HAR HATT MANGEN TØFFE ÅR BAK MEG , SÅ FØLER EG AT NO ER DET PÅ TIDE Å NYTE LIVET, GJERE DET EG FØLER ER RETT FOR MEG, OG FØLGE MINE DRØMMER, DET SOM HAR STOPPET MEG ER MIN SJØLVTILIT, DEN TRUA PÅ AT EG VAR DUM..AT TING ALDRI ER BRA NOK FOR MIN FAR..MEN HAN LIKER MEG JO IKKJE UANSETT SÅ..EG VIL SÅ GJERNE SLEPPE DEN SMERTEN SOM FØLGER MED Å VERA FORPLIKTET TIL Å VERA SÅ GLAD I MIN PAPPA..

EG VIL VERA FRI...LEVE MITT LIV..SÅNN SOM EG ØNSKER DET..OG FØLE AT FOLK SETTER PRIS PÅ MEG , DEN EG ER, UANSETT KVA EG JOBBER MED..SÅ LENGE EG GJERE MEG SJØLV OG ANDRE PERSONER SOM BETYR NOKE GLADE..

TAKK! OG GOD NATT[:D]

Enig, en må følge sine tanker om hva man vil gjøre.. og reise er ingen hinder!!

Morsomt å reise med barn, så får de oppleve verden også :-))

Jeg er utdannet barne- og ungdomsarbeider... å jobbe i barnehage er kjempe- givende
Og en får gi masse kjærlighet og en får masse kjærlighet..
Det å jobbe med barn generelt er å anbefale for de som liker godt barn...

Har ikke jobbet i barnehage på noen år,, men vil tilbake igjen [:D] [:D]

Klemmer

[:D][:D][:D] JA BARN ER FANTASTISKE SKAPNINGER[:D][:D][:D]

Hei hei.

Jeg synes ikke du klager så mye, jeg. Meningen med forumet er jo for å dele erfaringer, lette hjerte vårt osv.

I mine øyne er man verken dum eller unormal fordi man følger sine drømmer og gjør det de har lyst til. Vi skal tross alt leve livet vårt, og så lenge vi ikke gjør noe som andre tar skade av synes jeg det er helt greit. Har 8-16 jobb og savner fælt tiden jeg drev barnepark hvor jeg tilbragte det meste av tiden med sønnen min, men desverre har jeg ikke råd til å jobbe noe mindre, ellers ville jeg gjort det og heller hatt mer tid med barna. I tillegg har vi reist på ferie med Nicholas 1-2 ganger i året fra da han var 9 mnd, og vi kunne aldri tenkt oss en ferie uten han. Ferien har blitt noe helt annet, fått en annen betydning etter at han ble født. Det er klart at vi tar oss tid til hverandre, men det er ihvertfall ingen ting vi har måttet gi slipp på fordi han har vært med.

Stå på jenter og oppfyll drømmene deres hvis dere kan. De som snakker negativt om det er de som ikke har klart det selv.

mornings pondus vennen[:)]

Stå på jenter og oppfyll drømmene deres hvis dere kan. De som snakker negativt om det er de som ikke har klart det selv. DET VAR EIN FLOTT SETNING, så kopierte den, og signerer[:D]

He he..Så artig! Akkurat som og lese mine egne drømmer jo! Har såå lyst og jobbe med barn..Begynne og male..Lage bilder og reise rundtom i verden! [:D]

[:D] EG ER NOK BERRE FOR STRENG MOT MEG SJØLV[:D] TAKK ALLE SAMMEN SOM HAR STØTTET MEG HER OGSÅ! DERE ER SUPER!![:D]

Back
Topp