Lette rier

Michelle90

Flørter med forumet
Hei damer!
I en periode har jeg slitt med kynnere som egentlig ikke skal være noe farlig enn at det er mest irriterende for oss selv.
I går våknet jeg opp med mensmurring i mage og rygg. Håpte det var noe forbigående. I løpet av dagen ble det verre og fikk noen helt grusomme kynner "anfaller" og lurte virkelig på hva som skjedde. Etter mye om og men ringte jeg føden i går rundt 23 tiden og dem ba meg om å komme inn asap.
Ble festet på en maskin der de hørte hjertelyden. Men der sjekket de også rier/kynnere. Ble konkludert med at jeg har lette rier. Noe som førte til at jeg ble veldig ifra meg og at jeg trengte undersøkelser med en gang.

Heldigvis, så er lillegutt ikke på vei ut, men modner veien mot livmorhalsen. Jeg fikk utrolig god støtte og hjelp på føden. Og en del timer senere reiste jeg hjem og fikk beskjed om å hvile og komme tilbake dersom det blir verre.

Så, dersom noen av dere får smerter, vonde kynnere og rett og slett ikke føler dere vel.. Ta kontakt med fødeavdelingen!

Nå håper jeg virkelig at lillegutt sitter en stund til. Jeg skal virkelig gjør mitt ytterste beste for å lage det mest komfortabelt for han ein liten stund til!

Det er så godt å komme inn å bli tatt alvorlig når det er noe:) jeg kom også frem til at det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite, og var en tur på føden i går. Alt var bare bra:)
Nå må du slappe av og ta det med ro, så han holder seg inne så lenge som mulig :)

Så bra at du fikk en god opplevelse av hvordan de håndterte situasjonen! :-)
Skal krysse fingrene for at den lille i magen venter litt til! :-D

Hei damer!
I en periode har jeg slitt med kynnere som egentlig ikke skal være noe farlig enn at det er mest irriterende for oss selv.
I går våknet jeg opp med mensmurring i mage og rygg. Håpte det var noe forbigående. I løpet av dagen ble det verre og fikk noen helt grusomme kynner "anfaller" og lurte virkelig på hva som skjedde. Etter mye om og men ringte jeg føden i går rundt 23 tiden og dem ba meg om å komme inn asap.
Ble festet på en maskin der de hørte hjertelyden. Men der sjekket de også rier/kynnere. Ble konkludert med at jeg har lette rier. Noe som førte til at jeg ble veldig ifra meg og at jeg trengte undersøkelser med en gang.

Heldigvis, så er lillegutt ikke på vei ut, men modner veien mot livmorhalsen. Jeg fikk utrolig god støtte og hjelp på føden. Og en del timer senere reiste jeg hjem og fikk beskjed om å hvile og komme tilbake dersom det blir verre.

Så, dersom noen av dere får smerter, vonde kynnere og rett og slett ikke føler dere vel.. Ta kontakt med fødeavdelingen!

Nå håper jeg virkelig at lillegutt sitter en stund til. Jeg skal virkelig gjør mitt ytterste beste for å lage det mest komfortabelt for han ein liten stund til!
Så godt at du fikk en god sjekk. Jeg hadde mye kynnere og blødninger som kom av at modningen hadde startet sist noen uker før termin sist, men babyen kom ikke før på overtid! Så ta vare på deg selv, så håper jeg at han venter litt til med å komme ut!

Bra du sjekket opp og informerer oss andre! :) det er som regel bedre med en sjekk for mye enn en for lite når det gjelder graviditet og fødsel, men mange gruer seg for å være til bry.
Håper alt roer seg til deg og at han blir igjen noen uker til! :)

Godt du kontaktet føden og at de tok godt imot deg :)
Sies jo at får man vonde kynnere skal man ringe å få det sjekket og av god grunn som du fikk erfare ❤
Håper han holder seg i magen i mange uker til :)

Takk for gode ord ❤️
Synes det er viktig å informere om slike ting. Viktig at alle sjekker når noe føles rart og ikke riktig. Er nå sofa liggende og håper lillegull holder seg inne en stund til!

Så utrolig godt å lese at du og den lille har det fint, og at du ble godt i vare tatt på føden.
Synes også det var bra informasjon/godt innlegg du skrev:)

Ha en god lørdag og håper du får hvile masse:)

Back
Topp