Lette på lokket...

Lille Vampyr

Elsker forumet
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=24505873

Du har ingenting å skamme deg over, du skal tvert i mot være stolt fordi du tar ansvar for egen helse og blir frisk!!! Barna dine har det best når du har det bra! Fikk du medisiner eller skal du se om det kommer seg med litt hvile?
Uansett - nå skal du bare tenke på deg selv, sov, spis og slapp av. Frisk luft er verdens beste medisin når du orker det.
Send meg gjerne en PM om du trenger å lufte deg noe mer - jeg vet hvordan du har det nå!

God klem sendes din vei!![:)]

enig med Anis.. du har ingenting å skamme deg over.. og at du tar ansvar for deg og dine barn skal ikke være en skam.. du skal være stolt av deg selv selv om det ikke er noe moro.. jeg skjønner og kjenner følelsen av å ikke kunne ta seg av egne barn men det er ikke for alltid.. de kommer tilbake til en frisk opplagt mamma som elsker dem og seg selv[;)]

sender en stor stor klem.. husk at vi er her for deg og at vi "lytter" mer enn gjerne..

ORIGINAL: Tovvar

så enig med Anis...ta vare på deg sjølv no[:D]
*klem*

Klemmer i massevis sendes deg[:)][:)]

Takk, jenter..Man må vel bare innimellom innse at man faktisk ikke er hverken Supermann eller Wonderwoman, har heldigvis supre pappaer til ungene som stepper inn og tar over for meg nå. Så kommer man jo sterkere tilbake[:)][:)]

Men fy, det satt langt inne å gjøre det her altså!![&o]

ORIGINAL: Tovvar

så enig med Anis...ta vare på deg sjølv no[:D]

Og ikke minst viser det at du er sterk når du velger å gjøre som du gjør, som er til det beste for deg OG dine barn! [:D] du skal bli bra, skal du se! [:)]

ORIGINAL: Lille Vampyr

Takk, jenter..Man må vel bare innimellom innse at man faktisk ikke er hverken Supermann eller Wonderwoman, har heldigvis supre pappaer til ungene som stepper inn og tar over for meg nå. Så kommer man jo sterkere tilbake[:)][:)]

Men fy, det satt langt inne å gjøre det her altså!![&o]

Skjønner at det sitter langt inne, man har jo stolthet.. men denne stoltheten kan stå i fare for å komme litt i veien for fornuften til tider, og gjøre at man totalt undergraver det å kjenne på kroppen. Bra at du letter på lokket, som du sier, før du er totalt nedkjørt. For det ville ikke vært heldig for deg eller barna dine [:)] Du er en fornuftig og god mor som gjør dette for ungene dine og deg selv.

Stor klem

Ja, greit å ta tak mens det fortsatt bare er depresjonssymptomer, før det blomstrer til depresjon.
Gjorde iallfall godt å få ut litt, har sitti i hele dag og bare grini, og fått tømt ut litt til begge pappaene, regna litt med å få den at jeg må ta meg sammen. Men den kom jo ikke!! Istedet tok pappaen til Yrja og sendte meg i seng, mens han passa unger og laga middag! Har knallgode venner!!!

ORIGINAL: Lille Vampyr

Ja, greit å ta tak mens det fortsatt bare er depresjonssymptomer, før det blomstrer til depresjon.
Gjorde iallfall godt å få ut litt, har sitti i hele dag og bare grini, og fått tømt ut litt til begge pappaene, regna litt med å få den at jeg må ta meg sammen. Men den kom jo ikke!! Istedet tok pappaen til Yrja og sendte meg i seng, mens han passa unger og laga middag! Har knallgode venner!!!

så heldig du er som har 2 supre pappaer[:D]

God klem sendes vampyren.......signerer alle de gode tingene som har blitt skrevet over[:)][:)][:)]

Back
Topp