Lette karbohydrater

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Mener seff raske karbohydrater....

Merker at det er trangt om plassen i magen og matlysten er så som så. Fyser bare på lette raske karbohydrater. Har ikke lyst på middag lenger og blir heller lett små spising innimellom enn de helt store måltidene.

Jeg som ellers elsker middag, salater og farris. Vil bare ha loff, saft/ juice/ brus og sjokolade.

Noen som kjenner seg igjen?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Åhhhh glemte sjokolade kjeks type safari, ballerina og den dyppe kjeksen.

Kjenner meg godt igjen! Vært flink hele svangerskapet, men er redd jeg går på en smell de siste ukene.. :)

Kjenner meg igjen der ja. Dessverre har jeg fått svangerskapsdiabetes som er kostholdsregulert, så nesten det eneste jeg spiser av sånt, er litt mørk sjokolade siden det ikke får opp blodsukkeret noe særlig. Ellers unner jeg meg en Lollipop innimellom og litt eple en gang i blant, men har knapt spist verken frukt, is eller noe annet godt den siste 1,5 måneden. Og jeg som egentlig er veldig glad i det. :crybaby2

Åhhhh glemte sjokolade kjeks type safari, ballerina og den dyppe kjeksen.

Nam, nam! Ja, kjenner meg igjen! :-)
Akkurat spist suppe med litt makaroni i, for det hadde datteren min lyst på. Men hjelpes så mett jeg ble!
Lettere å spise kjeks og sjokolade ja! :-)

Ja. Jeg er akkurat lik deg Gizom. Orker ikke tanken på å lage middag engang. Går å drikker på iste og spiser frukt.. Særlig saftige fersken. Også får jeg skikkelig søtsug om kveldene så da renner det nedpå med det jeg finner i skapene.. :p

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Fersken... Mmmm det skal jeg kjøpe i morgen gitt;)

Vannmelon!! Og is-i store mengder!! Klarer ikke motstå ;) Og nugatti-boksen til kjæresten er ikke trygg for å si det sånn. Den har vært min redning i desperate forsøk på å finne noe!! Har prøvd å gå litt bort fra is nå da og "erstatte" med yoghurt,musli og frukt.. Men det er ikke det samme gitt...

Vannmelon!! Og is-i store mengder!! Klarer ikke motstå ;) Og nugatti-boksen til kjæresten er ikke trygg for å si det sånn. Den har vært min redning i desperate forsøk på å finne noe!! Har prøvd å gå litt bort fra is nå da og "erstatte" med yoghurt,musli og frukt.. Men det er ikke det samme gitt...

Signerer denne.... men her er nugatti boksen MIN :D

Jeg fyser også vanvittig om dagen. Helst på sjokolade!! Og jeg som har vært så flink hele svangerskapet... :( Blæh...

Uff ja samme her. Her går det i brødskiver med syltetøy, sjokolade(kake, hvis det finnes), og noe frukt. Ikke akkurat sunt:(

Back
Topp