Letta i dag ja!

MissSunshine

Betatt av forumet
Var til cystekontroll med innvendig UL i dag, og cysten var borte[:D] Alt var bra, så nå kan jeg begynne å spraye om nøyaktig en uke i dag!

Deilig å endelig føle at vi er igang[:)]

så bra, lykke til med sprayingen

så utrolig flott da[:D] juuuujuuuu[:D]lykke til med sprayen[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Så flott da, en uke igjen og da er du igang, håper at det blir en fin tid for deg uten alt forr mye bivirkninger. For de fleste så er det vel sprayen som vi får mest bivirkninger av slik jeg har forstått det. Jeg hadde ikke noen bivirkninger fra sprøytene iallefall.

ORIGINAL: cile30

så bra, lykke til med sprayingen

signerer denne jeg[:D][:D]

Så koselig med så mange svar[:D] Har gått rundt med et smil om munnen i hele dag, endelig kan jeg telle skikkelig ned jeg også.

Jeg har for øvrig en helt super gynekolog, han er skikkelig optimistisk og positiv på våre vegne. Blir alltid beroliget når jeg har vært hos han, får liksom troen igjen på at dette skal gå bra da[:)]

Jeg spurte han også om det at jeg har så få dager med blødning når jeg har mensen kan ha noe å si for forsøket. Har nemlig hørt noen si at få dager med blødning kan tyde på dårlige slimhinner. Men han sa at mine slimhinner var helt perfekte, så alt lå til rette for at et egg kunne feste seg. I tillegg skryter han alltid av mine "frodige" eggstokker, som han sier[8D]

Jeg vet jo ikke om han sier dette bare for å oppmuntre meg da, men uansett så trengte jeg litt positive ord i dag[:)]

juuuhuuu! så bra.. da ser det jo positivt ut for deg fremover[:)]
lykke til med sprayestart om en uke[:)]

Det stemmer sikkert det at du har frodige eggstokker, det jeg tenker på da er størrelsen, noen har mindre og noen har større og det er nok flere eggsekker i de frodige kan jeg tenke meg, så ta dette som et komplimang du, særlig i henhold til stimulering

Ja her gjelder det å ta med seg alt det positive man kan få. Jeg har bestemt meg for å være optimistisk til det motsatte er bevist[:D]

ORIGINAL: Hope

juuuhuuu! så bra.. da ser det jo positivt ut for deg fremover[:)]
lykke til med sprayestart om en uke[:)]

sååå digg.
kjenner følelsen ja av å være i gang.

Så flott! Lykke til med spraying! Nå skal du se dagene flyr unna!

Back
Topp