vinterkyss
Elsker forumet
Hva er forskjellen egentlig?
Og dere som har prøvd begge deler, hva mener dere?
Og dere som har prøvd begge deler, hva mener dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sparkebukse
Med tung narkose så må man vel også ha sånn kateter for å ikke tisse på seg?
ORIGINAL: ***Lykkelig***
Eg har hatt begge deler. Full narkose ved keisersnitt og lett narkose ved konisering.
Klarer liksom ikke helt å sammenligne, for etter 13 timer mer rier og hasteks (våkna etter en 1 time) så er jo kroppen veldig sliten så eg sov omtrent resten av den dagen.
Med den lette narkosen så var eg bare "borte" 15-20 min ?? tror eg ?? Men var ekstremt trøtt og sliten store deler av den dagen og.
ORIGINAL: vinterkyss
ORIGINAL: ***Lykkelig***
Eg har hatt begge deler. Full narkose ved keisersnitt og lett narkose ved konisering.
Klarer liksom ikke helt å sammenligne, for etter 13 timer mer rier og hasteks (våkna etter en 1 time) så er jo kroppen veldig sliten så eg sov omtrent resten av den dagen.
Med den lette narkosen så var eg bare "borte" 15-20 min ?? tror eg ?? Men var ekstremt trøtt og sliten store deler av den dagen og.
Ja, jeg skal inn å brenne slimhinner på livmora, så da er vel det omtrent det samme som det siste du beskriver...
Dag-kirugi...
ORIGINAL: Imogene
Jeg fikk ihvertfall det da jeg måtte ta hastekeisersnitt.
Fikk tung narkose, og våknet opp 3 timer etter inngrepet.
Etter kort tid ble jeg skikkelig kvalm og kastet opp - mye [:o] Det var veldig digg med tanke på at de hadde harvet opp 7 lag i mageregionen...
Kateteret tok de ut dagen etter.