Lett trille *tips og hjelp*

Fint_Lite

Elsker forumet
Er nå på jakt etter en lett trille til Even som en resservevogn.
Den må:

• Kunne legge ned ryggen, men trenger ikke helt ned
  • Stødig
  • bli liten da den er lagt sammen, helst som en paraplytrille (må ha den i takboksen som er ca 30 cm høy invendig)
  • Ikke jalla kvalitet
  • Pris er ikke viktig, men fint om den ligger på rundt 2000,-
  • Ikke så nøye på utseendet, så lenge det er en god vogn
  • og en person på nesten 2 meter skal å kunne bruke vognen

Ev.t andre ting som er lurt å se etter??

svarte deg på den andre tråden ang creeps.
Men kan si her da at jeg er fornøyd med maclaren tecgno xt trilla.Litt dyr,men elsket den.
Har de kriteriene du nevner+ stoor kalesje som kan utvides litt og håndtaket kan justeres et hakk i høyden.Mannen min er ca 185 og klagde ihvertfall aldri.(hendte han sparket borti den om han langet ut skikkelig da)[8D]

Jeg er veldig glad i denne
http://simo.no/SIMO08/Vogner/Modellene/Simo+Reisetrille.htm

Men litt usikker på om den blir lavere enn 30 cm når du legger den sammen [8|]
Kan sikkert presses sammen litt [8D]

ORIGINAL: lene78

maclaren ingen tvil!!!!

ja, den er en kandidat..men om jeg kunne funnet en rimligere vogn gjør jo ikke det noe [:)]. Kjenner ei som har denne og er stor fornøyd. Men det med at de har amputert fingrer, det er vel fikset på det nå??

ORIGINAL: Fint_Lite

maclaren ingen tvil!!!!

ja, den er en kandidat..men om jeg kunne funnet en rimligere vogn gjør jo ikke det noe [:)]. Kjenner ei som har denne og er stor fornøyd. Men det med at de har amputert fingrer, det er vel fikset på det nå??

???? [&:]

ORIGINAL: Kattekvinnen

ORIGINAL: Fint_Lite

maclaren ingen tvil!!!!

???? [&:]
Var 12c barn som har fått amputert fingeren sin, og USa var vel det eneste landet som trakk de vognene tilbake..var vel mye om dette i media i november tror jeg..Var da snakk om at det skulle bli satt på en beskyttelseshette

Back
Topp