Lett trøbbel med søkefunksjonen/antall innlegg

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Hei. Skulle søke på antall innlegg hos en bruker (pga tga), men finner bare 2 innlegg hos brukeren... Selv om jeg vet at hun har skrevet mer (bl.a finner jeg henne i terminliste-tråden, for lenge siden, men får den ikke opp når jeg søker eller trykker på bruker).

Har tidligere hatt forsinkelser på innlegg på enkelte brukere, og måttet telle de siste manuelt.. Men på denne brukeren får jeg ikke opp eldre innlegg heller, og det dukker ikke opp på profilsiden hennes for meg, heller..?

Edit; jeg ser at dette gjelder meg selv og andre brukere jeg søker opp også.
Alle innlegg skrevet før ca 20-21 i går kveld, er vekk for meg..
 
Henger meg på denne. Får bare opp innlegg fra i går kveld til nå. Alt annet er borte i søkelinken og på profilen. Samme som det som skjedde for noen år siden hvor all søkehistorikk var slettet etter en feil/noe som hadde skjedd med en server eller noe sånt.
 
Hei og takk for beskjed!
Jeg skal ta saken videre. :)
Jeg rekner med at dette har skjedd når vi har skiftet server, så vanskelig å si om det kan fikses..

Er jo i så fall litt håpløst å skulle kontrollere antall innlegg som tga :/
Får håpe det er mulig å ordne på noe vis. :)
 
Hei og takk for beskjed!
Jeg skal ta saken videre. :)
Jeg rekner med at dette har skjedd når vi har skiftet server, så vanskelig å si om det kan fikses..
Her er absolutt eneste plassen på forumet jeg kan skrive en melding.
Det står alle andre plasser at jeg ikke har tillatelse til å svare/skrive? :bag:
Ikke kan jeg sende PM til noen heller.
 
Henger meg på denne. Får bare opp innlegg fra i går kveld til nå. Alt annet er borte i søkelinken og på profilen. Samme som det som skjedde for noen år siden hvor all søkehistorikk var slettet etter en feil/noe som hadde skjedd med en server eller noe sånt.

Ble det bedre til deg? Her er i alle fall problemet fremdeles vedvarende, og jeg blir litt sånn i stuss.. skulle egentlig gå gjennom medlemmer i skjult gruppe for å sjekke aktivitet; samt det å godkjenne nye medlemmer, men det ble brått veldig vanskelig å gjennomføre.
 
Ble det bedre til deg? Her er i alle fall problemet fremdeles vedvarende, og jeg blir litt sånn i stuss.. skulle egentlig gå gjennom medlemmer i skjult gruppe for å sjekke aktivitet; samt det å godkjenne nye medlemmer, men det ble brått veldig vanskelig å gjennomføre.
Nei. Var sånn forrige gang også. Alt var borte og de kunne ikke fikse det den gangen. Kan hende det er annerledes nå? Var TGA da også. Lot de som spurte om tilgang få komme inn, hadde da merket meg at de hadde vært aktive på det åpne forumet (spørs jo også hvor lenge de har vært på forumet). På skjult så ventet jeg ut måneden etter for å sjekke innleggene der før jeg fjernet noen.
 
Last edited:
Her er absolutt eneste plassen på forumet jeg kan skrive en melding.
Det står alle andre plasser at jeg ikke har tillatelse til å svare/skrive? :bag:
Ikke kan jeg sende PM til noen heller.

Hm, hvor lenge har det vært sånn?
Kan ikke se noe feil på profilen din, men deter nok litt bugs dessverre i denne overgangen..

Skal sende saken videre :)
 
Er jo i så fall litt håpløst å skulle kontrollere antall innlegg som tga :/
Får håpe det er mulig å ordne på noe vis. :)
Det forstår jeg, men da får man evt bare godkjenne litt "lett" og heller følge med at de holder seg aktiv :)
 
Hm, hvor lenge har det vært sånn?
Kan ikke se noe feil på profilen din, men deter nok litt bugs dessverre i denne overgangen..

Skal sende saken videre :)
Siden onsdag tror jeg. Er kun i dette forumet jeg kan poste. Alle andre plasser står det jeg mangler tilgang:bag:
Tror ikke jeg skal ha skrevet noe ufint for å bli blokkert heller.
 
Hei

Det viser seg etter litt nøsting opp fra vår side at det kjøres en arkiveringsjobb en gang i året. Da nullstilles søket og antallet postinger slik dere har opplevd. Dette ble gjort torsdag kveld (22. april), og begynte da å telle opp fra null igjen. Ikke ideelt, men nå har vi i hvert fall en forklaring. Og nå er det ett år til det skal skje igjen, så dermed vil forumet oppføre seg som vanlig igjen. Vi har ettertrykkelig sagt ifra at vi ønsker informasjon i forkant neste gang.

De første dagene og ukene må vi nesten være litt velvillige når folk mener de kvalifiserer til medlem i skjult gruppe siden tellingen ikke er helt riktig.
 
Back
Topp