Lett ost?

Finnes sunnere oster ja.. norvegia lett og en av synnøve ostene (husker ikke hva den heter) skal være de sunneste mener jeg.. men jeg liker de ikke..hehe

Synnøve lett gulost er veldig god på smak :)

Da må du jo nesten bare smake på alle? Vi har jo alle forskjellig smak. Jeg er glad i Vita Hjertego' Gul, den kan smeltes og den er myk og god synes jeg. Det finnes jo mange varianter av letter gulost og letter brunost, det finnes også lettere nøkkelost, mager smøreost osv. :)

Synnøve lett gulost synes jeg smaker akkuratt likt som den vanlige som ikke er lett , kjempegod ;-)

Hvis du er nysgjerrig på hvor mye du sparer når du bytter på matvarer så er appen ShapeUp kjempefin. Den er gratis og da kan du skanne strekkoder på matvarer eller søke dem opp på navn, og vips så ser du kcal i 1 skive vanlig gulost i bytte mot 1 skive lett gulost f.eks. :)

Synnøve lett gulost kasta jeg.. syns den var fæl :p Men jeg er kresen på oster da ;)

Norwegian her og det beste,liker ingen andre guloster.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Norwegian her og det beste,liker ingen andre guloster.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Samme her.. kun den originale norvegiaen.. ellers er gredd osten god på kjeks o.l (jada jeg fant ikke den rette æ tingen i gredd ost på tastaturet:p)

Hvis du er nysgjerrig på hvor mye du sparer når du bytter på matvarer så er appen ShapeUp kjempefin. Den er gratis og da kan du skanne strekkoder på matvarer eller søke dem opp på navn, og vips så ser du kcal i 1 skive vanlig gulost i bytte mot 1 skive lett gulost f.eks. :)
Smart! Takk for tips:)

Tror jeg har smakt meg gjennom alle lettere oster uten og funnet noen som smakte bra.
Så her spiser jeg heller norvegia/Jarlsberg.
Og har helller kutta inn på andre ting.

Kavli sin magerost naturell (smøreost i beger) er nydelig da, og smaker litt av skikkelig ost :)

Back
Topp