Lett melk VS ekstra lett melk

*p!nk smile*

Forumet er livet
Smaker de veldig forskjellig??[8|][:D]

Næææh, ikke veldig.
Men er du vant til ekstra lett, så blir det litt "tykkere" smak på lettmelka[;)]

Syntes ekstra lett smaker vann-aktig. Og det rare er at jeg drikker skummet melk til vanlig [8D]

hva er vitsen med å kjøpe ekstra lett visst man kan drikke vann?? er jo omtrent det samma...[8|]

Ok..takker for svar[:D]

Jeg smaker forskjell og jeg kjenner forskjellen.. for min del er det sånn at jo lettere melka er jo lettere blir det for meg å drikke den.

ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~

hva er vitsen med å kjøpe ekstra lett visst man kan drikke vann?? er jo omtrent det samma...[8|]
Er IKKE mye det samme..skumma melk og vann e mere lik..
synes ikke d e NOEN forskjell på ex.lett og lett..

Liker best ekstra lett, men kjenner vel ikke så stor forskjell på de egentlig. Men drikker vel mest den pga ekstra D-vitamin. Har psoriasis, så da er D-vitamin ekstra bra å få i seg [;)]

Jeg syns det. Ekstra lettmelk er mye friskere på en måte. Når som vi har drukket bare det i årevis, så klarer jeg ikke å drikke feitere melk.. Får helt fnatt.. 

Hvis man er vant til å drikke ekstra lett så ja..da blir lett melka litt tykk..
Jeg drikker ekstra lett og syns H-melk er som fløte og lett melka er litt for tykk.

ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~

For å få i seg kalsium f.eks [;)]

Skummet melk..er det mindre fett i den enn lettmelk?[8|]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Skummet melk..er det mindre fett i den enn lettmelk?[8|]

Jepp.. Mindre enn ekstra lett også. Den er nesten som vann.. 0,7% fett i ekstra lett, 0,1 i skummet melk..

Back
Topp