Lett for å gråte?

irisak

Forelsket i forumet
Jeg har vært på gråten tre ganger bare i ettermiddag.. Så i et fotoalbum sammen med jenta mi på sengekanten hvor det sto fine ord fra gammelbarnehagen: Tårer. Bilder av "foreldrene" til Baby P: Tårer. Oddvar Stenstrøm som stiller spørsmålstegn ved at milliardærer syter over formueskatten mens småbarn står i matkø på fattighuset: Tårer.
Er det bare meg eller? Djiis, jeg blir utslitt her..

hahaha....[:D][:D][:D]Jepp, jeg også er blitt skikkelig sensitiv, får ofte tårer i øyene og gråter av rare ting....

Men det verste var barseltårene i ukene etter fødselen, til og med mannen min gikk rundt og grein[:D][:D][:D]

Du er ikke aleine!!![;)]

jeg begynner nesten å bli lei av å grine!!! griner og griner for nesten ingenting:(

ja slik er det her og... flaut av og til! men jeg er litt følsom av person også, så hvis jeg ser en trist film eller noe så kan jeg garantere at jeg gråter.. husker en gang jeg så lille havfruen, gud for en trist film.. måtte springe å gjemme meg for begynte selfølgelig å storgrine da hun forlot familen sin.. jaja, d var en tegnefilm for svarte! [:)]

he-he, griner jeg også ja [:D]

Hører jeg rette sangene på radio, kommer klumpen i halsen.. Snufs..

Skal jeg love deg....trist for alt jeg [:o]

Jeg så en film for et par dager siden som varte i 2 timer - satt å sippa hele filmen, var helt utkjørt etterpå......

Men det var en litt trist film også da...

Back
Topp