Lett blødning - (NB! *bilde*)

Lille-C

Flørter med forumet
Hei:happy:

Litt stresset her. Er 11+0, og i går morges opplevde jeg en lett blødning. Jeg hadde ikke blødning/spotting i det hele tatt med førstemann, og ingenting så langt denne gangen heller, bortsett fra i går morges. Heller ikke sett noe blod eller spotting i etterkant av den ene gangen (i går og i dag). Var ganske tydelig, kanskje en teskje? Hadde nok holdt seg i trusa uten bind, men blitt en skikkelig flekk (dårlig forklaring, i know). Klart rødt i fargen. Beklager bilde

Ikke noe særlig kramper el, bare vanlig dårlig form/dårlig mage/knip som jeg har hatt hele veien, kanskje litt murring.

Vært på ultralyd forrige uke 9+4 og da så alt kjempe fint ut.

Noen som har opplevd dette og det fikk bra? Har bestilt ultralyd time senere i dag, men sliter med å slappe av :(

Vedlegg

• IMG_4329.jpeg
    IMG_4329.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 51

Litt stresset her. Er 11+0, og i går morges opplevde jeg en lett blødning. Jeg hadde ikke blødning/spotting i det hele tatt med førstemann, og ingenting så langt denne gangen heller, bortsett fra i går morges. Heller ikke sett noe blod eller spotting i etterkant av den ene gangen (i går og i dag). Var ganske tydelig, kanskje en teskje? Hadde nok holdt seg i trusa uten bind, men blitt en skikkelig flekk (dårlig forklaring, i know). Klart rødt i fargen. Beklager bilde

Ikke noe særlig kramper el, bare vanlig dårlig form/dårlig mage/knip som jeg har hatt hele veien, kanskje litt murring.

Noen som har opplevd dette og det fikk bra? Har bestilt ultralyd time senere i dag, men sliter med å slappe av :(
Dette har jeg ikke opplevd (i senere tid) men forstår bekymringen din! Håper ultralyd senere i dag gir deg noen svar❤️ jeg har hatt mye blødninger gjennom hele svangerskapet frem til for en ukes tid siden - det ble konstantert at hematom var årsaken, og 3 andre gynekologer hadde ikke klart å se dette tidligere. Håper inderlig at alt er i orden og at det finnes en naturlig forklaring. Sender deg en god klem❤️

krysser fingrene for deg!!❤️

Æ hadde sånne blødninger i min første graviditet, i flere uker faktisk. Fikk på papiret, i trusa, og det kom i do også noen gang. Gikk helt fint, men skjønne du e stressa. Det va æ også. Krysse fingran for dæ <3

Takk alle:Heartpink
ultralyden gikk heldigvis fint, det var liv og fin hjertelyd sa hun, så veldig lettet! Hun hadde ikke noe svar på hva det kunne være, bare at det kunne være «mye forskjellig», press mot livmorhalsen bl.a. Hun sa at sånn lett men frisk blødning uten store smerter typisk var noe sånn, og at det var større grunn til bekymring når det var gammelt eller koaguleret blod. Uansett håper jeg at jeg slipper det en gang til, uff! Bare å telle ned en liten uke til ordinær TUL på sykehuset nå:Heartred:)

:Heartred Jeg har hatt en liten blødning i uke 5-6 i 4/4 av svangerskap, og en STOR blødning i uke 10-11 i mine to siste svangerskap. Dette og forrige. Gikk bra sist, og foreløpig gått bra nå.

Back
Topp