Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror egentlig det.. Men er visst greit med kondom..Er det ikke best å vente 6 uker da? Er vel fare for innfeksjon og slikt eller?
Tror egentlig det.. Men er visst greit med kondom..
Cc: du må lære meg å sove når jeg har tid;-) Hadde tenkt å sove litt tidlig i kveld, men storesøster ville ikke legge seg og jeg var alene med jentene.. Da pappaen kom hjem måtte jeg selvfølgelig amme.. Men på dagen i dag da lille sov, store var i bhg og mannfolket på jobb, da skulle jeg lese.. Dumme, dumme meg;-)
Det tror jeg på! Har enda ikke fått meg søvn, og i morgen kveld er det foreldremøte i bhg, så jeg må nok prøve å være litt streng med meg selv på dagen i morgenHehe, er ikke så flink jeg heller egentlig (derav hvile)... Hadde sååå lyst til å bli med da fruen dro på smokkejakt i dag, for det er jo så deilig å komme seg ut av huset, men sto imot og gikk og la meg istede, og det var såå vært det!!
Det tror jeg på! Har enda ikke fått meg søvn, og i morgen kveld er det foreldremøte i bhg, så jeg må nok prøve å være litt streng med meg selv på dagen i morgen![]()