Letrozol

FrøkenFryd81

Elsker forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Er det noen her med regelmessige sykluser/eggløsning som likevel har kommet i mål ved hjelp av letrozol?
:)
 
Er det noen her med regelmessige sykluser/eggløsning som likevel har kommet i mål ved hjelp av letrozol?
:)
Hei, jeg har hatt letrozol siden juni i fjor. Har fått mer regelmessig sykluser og bedre eggløsninger. Vi har prøvd nesten 4 år uten en positiv test og skulle egentlig ta inseminasjon nå denne pp som skulle starte. Men fikk positive tester så da satser vi på spira klamrer seg fast!:) det har da i utgangspunktet ikke vært noe galt med koen av oss.
 
Hei, jeg har hatt letrozol siden juni i fjor. Har fått mer regelmessig sykluser og bedre eggløsninger. Vi har prøvd nesten 4 år uten en positiv test og skulle egentlig ta inseminasjon nå denne pp som skulle starte. Men fikk positive tester så da satser vi på spira klamrer seg fast!:) det har da i utgangspunktet ikke vært noe galt med koen av oss.

Så herlig! Gratulerer! Og takk for svar..
har du hatt noen bivirkninger?
:)
 
Nei:) bare til tider fått litt luft i magen og litt ekstra vondt ved eggløsning:) men utover det ingenting og jeg gikk på dobbel dose tilslutt:) takk! Tør ikke glede meg over noe enda da :p

Det skjønner jeg godt! De første ukene er vanskelige.. masse følelser, hormoner, usikkerhet og bekymring!
Lurer på om jeg skal hente ut resepten til neste syklus!
 
Det skjønner jeg godt! De første ukene er vanskelige.. masse følelser, hormoner, usikkerhet og bekymring!
Lurer på om jeg skal hente ut resepten til neste syklus!
Ja skumle saker skulle nesten ønske jeg hadde vært igjennom dette før :p værste å ikke ha kontroll på koen ting:) ja like greit å hente ut neste syklus den funker bra :)
 
Jeg går på første letrozol kur nå, hadde el den 9 februar, så er spent, men liten tro! ☹️ Føler jeg nesten har gitt opp ☹️
 
Jeg har regelmessiges sykluser og eggløsning hver måned. Er på min andre syklus med Femar (Letrozol) og første syklus med Ovitrelle sprøyta. Fikk positiv g-test nå ca 10/11 dpo og håper det er en terminspire.
 
Last edited:
Jeg har regelmessiges sykluser og eggløsning hver dag. Er på min andre syklus med Femar (Letrozol) og første syklus med Ovitrelle sprøyta. Fikk positiv g-test nå ca 10/11 dpo og håper det er en terminspire.

Åh så herlig!!!! Gratulerer og tvi-tvi
Jeg har bare fått femar, ikke noe prøyte..
men tror egentlig jeg har el av meg selv.
 
Åh så herlig!!!! Gratulerer og tvi-tvi
Jeg har bare fått femar, ikke noe prøyte..
men tror egentlig jeg har el av meg selv.
Takk :) Så og si blenda test i dag så får se hvilken vei det går.
Jeg fikk Femar som en boost. Første pp med det var enkel dose og hvis ikke det gikk så skulle jeg ta dobbeldose og sprøyta. Har du fått noe opplegg du skal følge eller oppfølging hos gyn?
 
Jeg har første syklus med Femar nå (tatt 4 tabletter og en igjen). Jeg har hatt eggløsning selv og målt progesteron på dag 21 til 62 og 33, likevel ville gynekologen prøve Femar. Skal på ul om en uke. Spennene. Lykke til til dere alle!
 
Hei :)
Hvordan går det med dere som går på letrozol her?
Jeg har prøvd det i to sykluser nå. Først enkel dose som ikke gav eggløsning. Så fikk jeg dobbel dose som gav eggløsning og graviditet! I denne syklusen fikk jeg også sette i gang mensen med Provera (den er veldig uregelmessig pga PCO) Dessverre ble det SA i uke 5-6 :(
Nå er jeg veldig spent på veien videre. Noen som vet når man får starte opp igjen med Provera og letrozol etter en SA?
Og når man først har fått el av letrozol får man det på hver kur da? Krysser fingrene for det i hvert fall!
 
Hei :)
Hvordan går det med dere som går på letrozol her?
Jeg har prøvd det i to sykluser nå. Først enkel dose som ikke gav eggløsning. Så fikk jeg dobbel dose som gav eggløsning og graviditet! I denne syklusen fikk jeg også sette i gang mensen med Provera (den er veldig uregelmessig pga PCO) Dessverre ble det SA i uke 5-6 :(
Nå er jeg veldig spent på veien videre. Noen som vet når man får starte opp igjen med Provera og letrozol etter en SA?
Og når man først har fått el av letrozol får man det på hver kur da? Krysser fingrene for det i hvert fall!
Angående EL så er det ikke sikkert, men kanskje sannsynlig? Er 32+0 idag etter 5 runde på Letrozol. Lykke til videre :)
 
Back
Topp