Letrozol

*Mistaldrihåpet*

<3 Julie <3
Assistert-jentene
Dere som har brukt det, har dere begynt på CD 2 eller 3?

Er på CD 2 i dag og fikk beskjed av sykepleierne i Porsgrunn å starte i morgen, men Erling selv har skrevet fra syklusdag 2... og det er jo i dag..
Har det noe å si når på døgnet man tar de?

Slik jeg har skjønt det gir man letrozol enten over cd3-cd7 eller cd5-cd9 (litt forskjellig praksis, men visst ikke noen forskjell i resultat) hvis det er som eggløsningsinduksjon. Jeg er også i Porsgrunn og har tatt fra cd3-cd7 nå. Likegyldig når på dagen, men ca samme tid hver dag. Jeg tok om morgenen.

Hvis det står noe annet fra E. vet jeg jo ikke om du har et annet type opplegg...Men, det er nå slik jeg har gjort det i hvert fall:)

Slik jeg har skjønt det gir man letrozol enten over cd3-cd7 eller cd5-cd9 (litt forskjellig praksis, men visst ikke noen forskjell i resultat) hvis det er som eggløsningsinduksjon. Jeg er også i Porsgrunn og har tatt fra cd3-cd7 nå. Likegyldig når på dagen, men ca samme tid hver dag. Jeg tok om morgenen.

Hvis det står noe annet fra E. vet jeg jo ikke om du har et annet type opplegg...Men, det er nå slik jeg har gjort det i hvert fall:)

Takk for at du tok deg tid til å svare[emoji177]

Jeg startet i går, så da ble det på CD2 som legen sa [emoji5]

Jeg fikk beskjed av gyn i dag å ta letrozol på cd 4-8... Man får tydeligvis litt ulike beskjeder. Men regner jo med at det ikke har noe å si, når det er ulikt fra gyn til gyn.

Jeg haddefra 3-7, men ville hørt på hva legen sa om han har skrevet fra dag 2. Sikkert en grunn til at det er gjort slik [emoji4]

Jeg tok alltid dag 2-6 :)

Back
Topp