letrozol + ovitrelle.. venter på å teste

Drømmebarn

Drømmer_om_å_bli_mamma <3
Hei noen her inne som har vært igjennom eller går igjennom det samme som meg nå...

har gått på letrozol fra dag 4 i fem dager. var innom gyn på dag 12 og hun fant et modent follikel på 20mm fikk eggløsningsprøyten og fikk beskjed om å ta den på dag 12.

Klarte ikke dy meg ..men testet to dager etter at jeg tok sprøyta, bare for å se at testen blir positiv. Jeg vet det er sprøyta, men håpet er der.

Kjenner kun litt murringer og kvalme i noen dager etterpå, men ingenting mer. Brystene er ikke ømme og føler meg ikke gravid.

Har dere noen erfaring om hvor lenge sprøyta satt i kroppen- står 10 dager i pakken, men tenker på om det var noen som ikke kjente noenting og likevel ble gravide...

skriver her fordi jeg tenker litt mye på det og dagene går så sakte..ikm er ikke før 140919, men 080919 er det 11 dager siden jeg tok ovitrelle..
 
Jeg bruker også Letrozol og Ovitrelle. Denne gangen var sprøyta ute av kroppen ca 10 dager etter sprøyta var satt. Før har det vært tidligere.
Etter at jeg begynte med disse medisinene så har mange av symptomene på EL og dpo dagene forsvunnet. Trodde at når Ovitrelle var satt så kom jeg til å få mye graviditets symptomer siden den inneholder hcg men nei. Tror denne pp er den eneste gangen jeg har hatt så ømme bryst i dpo land siden oppstart av medisiner. Hatt noen kjemiske men husker ikke om jeg hadde noen særlige symptomer.
Er 13dpo og 15 dager siden sprøyta var satt så venter på positiv test eller TR.
Noen tester helt til de ser at sprøyta er ute av kroppen eller at det øker fordi de er gravid. Jeg bruker å teste en gang (rundt dag 7 etter sprøyta) for å ha noe å sammenligne med når jeg starter testinga.
Lykke til og håper det klaffer :)
 
Takk for svar. Har du testet enda?

Jeg tok en test i dag det er 9 dager siden jeg satte sprøyta. Testen var hvit kanskje med en veeeeldig svak skygge, men mest hvit, så sprøyta er hvertfall ute. Nå håper jeg jo på en positiv test om 5 dager. men men dpo land er fremdeles uten symptomer, kanskje noe humørsvingninger i følge samboeren men tror det kommer av den hvite testen jeg fikk i morres.
 
Takk for svar. Har du testet enda?

Jeg tok en test i dag det er 9 dager siden jeg satte sprøyta. Testen var hvit kanskje med en veeeeldig svak skygge, men mest hvit, så sprøyta er hvertfall ute. Nå håper jeg jo på en positiv test om 5 dager. men men dpo land er fremdeles uten symptomer, kanskje noe humørsvingninger i følge samboeren men tror det kommer av den hvite testen jeg fikk i morres.
Har testet og fått bare blenda tester. TR kom i går så da er jeg klar for ny pp. Men denne gangen er uten medisiner siden vi skal ut å reise.
Håper på stigning på testene nå. Blenda tester har en tendens til å få oss i dårlig humør :Heartred
 
Har testet og fått bare blenda tester. TR kom i går så da er jeg klar for ny pp. Men denne gangen er uten medisiner siden vi skal ut å reise.
Håper på stigning på testene nå. Blenda tester har en tendens til å få oss i dårlig humør :Heartred

ja ser den.. blir jo skuffet gang på gang :( jeg håper det går denne gangen jeg. skal teste om to dager.

når TR melder sin ankomst så slipper man hvertfall å vente på det.

Fikk nettopp digipost melding fra gyn. Hormonprøver er og gyn kunne bekrefte at eggløsning har funnet sted. Det er jo fint med bekreftelse på at alt fungerer som det skal med letrozol :)

Lykke til med neste prøveperiode. =)
 
ja ser den.. blir jo skuffet gang på gang :( jeg håper det går denne gangen jeg. skal teste om to dager.

når TR melder sin ankomst så slipper man hvertfall å vente på det.

Fikk nettopp digipost melding fra gyn. Hormonprøver er og gyn kunne bekrefte at eggløsning har funnet sted. Det er jo fint med bekreftelse på at alt fungerer som det skal med letrozol :)

Lykke til med neste prøveperiode. =)
Lykke til med testinga og så bra at du fikk bekreftet at du har hatt EL :)

Takk :)
 
Lykke til med testinga og så bra at du fikk bekreftet at du har hatt EL :)

Takk :)
Da fikk jeg en etterlengtet positiv test. Svak forsåvidt men teller likevel. Magesmerter, så litt bekymret men nå har hvertfall fått første positiv test.

Heier på deg neste runde:)
 
Da fikk jeg en etterlengtet positiv test. Svak forsåvidt men teller likevel. Magesmerter, så litt bekymret men nå har hvertfall fått første positiv test.

Heier på deg neste runde:)
Gratulerer så mye!!!! Håper spiren sitter hele veien :Heartred
 
Back
Topp