Letrozol + ovitrelle + skylling av eggledere

I-40125129

Andre møte med forumet
Hei
Jeg er på runde nr 4 med letrozol og 3 med ovitrelle.
Går på trippel dose letrozol. Er på syklusdag 6 i dag. Skal inn for å skylle eggledere og sjekke follikel på syklusdag 12. Jeg selv og gyn sammen som tenkte at å sjekke egglederne kunne være hensiktsmessig. Tror dere skyllingen vil påvirke eggløsningen denne syklus?
Har ikke PCOS, men har mange egg. Blitt gravif før på normalt vis uten hjelp.
Er 25 år. Samboer er 30, og sperm er sjekket.
Lurer på om noen har erfaring med lignende historier? Eller som vil dele sin erfaring

Ble gravid samme syklus etter HyCoSy(skylling av eggledere- utført på dag 5 av syklusen)startet på Clomid same dag. Ovitrelle dag 17, eggløsning dag 19. (som er veldig vanlig for meg med medisiner)
Vi prøvde 8-9 PP før det også. Prøvde letrozol/clomid + Ovitrelle i alle PP før det, har alltid hatt follikel ca samme str når vi satt Ovitrelle. Så for min del gjorde det susen :)
Var på tidlig kontroll 6+0 og hørte hjerte
Masse lykke til!

Ble gravid samme syklus etter HyCoSy(skylling av eggledere- utført på dag 5 av syklusen)startet på Clomid same dag. Ovitrelle dag 17, eggløsning dag 19. (som er veldig vanlig for meg med medisiner)
Vi prøvde 8-9 PP før det også. Prøvde letrozol/clomid + Ovitrelle i alle PP før det, har alltid hatt follikel ca samme str når vi satt Ovitrelle. Så for min del gjorde det susen :)
Masse lykke til!
Hva er Clomid?

Masse lykke til!
Og hva sa de når du skylte egglederne? Var de tette?

Og hva sa de når du skylte egglederne? Var de tette?
Nei, de var ikke det, men det tok litt tid før væsken gikk gjennom egglederne og det var ganske vondt! Legen sa at det kunne være «noe smått» der siden hun måtte bruke mye mer av den væsken enn hun pleier. Etter noen lange sekunder så vi på skjermen begge eggelederne, og alt var bra! Så hun skylte det nok bort hvis noe var der :)
Clomid(Klomifen) er det samme som Letrozol, det skal hjelpe kroppen med eggløsning :)

Back
Topp