Letrozol og vaksinasjon

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
kan man vaksineres (mot meslinger og polio) hvis man prøver å bli gravid og tar letrozol??

Jeg leste at man skal vente en måned etter vaksina med å bli gravid :)

Men husker ikke hvor jeg leste det, men det var i forbindelse med meslingsutbrudd på toget som samboer tar for noen uker siden.

Man burde vente 1-3 mnd etter MMR-vaksine hvertfall:) Jeg tok påfyll av den i juni og hadde forsøk i august.

Ååå jeg skal ta det snart. Men begynner med letrozol samtidig. Vet ikke hva jeg skal :/
Jeg er vaksinert som barn og ungdom, så trenger ikke tenke på det.

Tror jeg hadde spurt før jeg tok den for å være sikker. Dumt å ta sjansen kanskje :/

Jeg driver med IVF og hadde i alle fall drøyd ei vaksine uansett hvem nå.

Jeg er vaksinert som barn og ungdom, så trenger ikke tenke på det.

Tror jeg hadde spurt før jeg tok den for å være sikker. Dumt å ta sjansen kanskje :/

Jeg driver med IVF og hadde i alle fall drøyd ei vaksine uansett hvem nå.
Jeg måtte ta ny som voksen. Hadde lite antistoffer. Noen må ta i voksenalder og.

Jeg måtte ta ny som voksen. Hadde lite antistoffer. Noen må ta i voksenalder og.
Jeg har ikke sjekka, så det kan hende :)
Kan hende jeg bør sjekke det etterhvert, men drøyer til etter IVF styret.

Jeg vet ikke hvem jeg skal spørre. Har time imorgen for vaksinering mot meslinger og polio. Starter også med letrozol imorra :(

Tror jeg hadde drøyd Letrozol så lenge som det er anbefalt. Kjedelig å vente, men jeg, hadde ikke turt å ta sjansen.
Vet ikke om det øker sjansene for misdannelser eller hva, men kjenner at jeg nok hadde drøyd prøving litt for å minske sjansene for å skade barnet, om Letrozol hadde fungert. Men det er meg, og det jeg hadde gjort.

Back
Topp