Letrozol og sen eggløsning

Bkno0144470

Første møte med forumet
Hei!
Jeg er 24 år og prøver å bli gravid med førstemann, har nå prøvd aktivt i 7 mnd og fikk utskrevet Letrozol som jeg nå skal bruke i PP8. Jeg skal ta dose 3 i kveld og merker egentlig ingenting enda.
Jeg får eggløsning hver måned og har regelmessig syklus, men eggløsningen kommer seint i syklusen (dag 20-22) så gyn ga meg Letrozol for å booste eggløsningen til å komme før! Jeg vil gjerne høre deres erfaringer med Letrozol, og gjerne om noen har en lignende situasjon som jeg står i med sein eggløsning! Krysser fingrene for det klaffer denne prøveperioden!

Babystøv til dere alle✨✨

En venninne av meg fikk den eggløsning sånn som deg. Starter på Letrozol og den kom på dag 15 i stede :) Hun er gravid og heter sin første baby nå

Jeg har el på cd 21. Fikk letrozol som skulle tas fra cd 5, da kom el mellom cd 16-19. Ble gravid 3 av 6 ganger men det endte i kjemisk. Hadde ett opphold fra Letrozol men kroppen fortsatte med el rundt cd 18.
Gikk til ny gynekolog og fikk Letrozol som skulle tas fra cd 3, fikk da el på cd 16 på første runde. Andre runde kom el på cd 14, ble gravid og fødte i november ❤️

Back
Topp