Letrozol og samleie

Bkno6944860

Andre møte med forumet
Hei,

På skrivet jeg fikk av gynekolog for Letrozol står det at vi skal ha samleie 7 dager etter Letrozolkuren, det vil si på syklusdag 14. Stemmer dette? Kan vi ikke ha samleie før? Jeg pleier å få eggløsning fra syklusdag 10-12/13. Men det blir kanskje annerledes med Letrozol? :pompus:

Last edited:
Hei,

På skrivet jeg fikk av gynekolog for Letrozol står det at vi skal ha samleie 7 dager etter Letrozolkuren, det vil si på syklusdag 14. Stemmer dette? Kan vi ikke ha samleie før? Jeg pleier å få eggløsning fra syklusdag 10-12/13. Men det blir kanskje annerledes med Letrozol? :pompus:
Joda du kan fint ha samleie før. Om du får eggløsning på dag 10-12 ville jeg vært litt obs noen får EL tidligere på letrozol, det gjør jeg.

Bruk eggløsningstester, ha sex som normalt, og pass på å få lagt inn aksjer når eggløsningstesten er positiv, dagen etter og gjerne dagen etter det også.
Jeg har brukt Ovitrelle for å være sikker på EL, og vi pleier å ha sex den dagen jeg setter sprøyten, morgenen og kveld dagen etter og gjerne morgenen dagen etter det igjen. Har blitt gravid tre ganger med den metoden :) og så pleier jeg også å sørge for at jeg får en orgasme også

Back
Topp