Letrozol og eggløysing

Smatte

Glad i forumet
Når (syklusdag) fekk du eggløysing på Letrozol vs. utan?

Dette er første pp min med Letrozol (enkeldose).
Kjenner eg er litt pessimistisk. Er på cd 15, utan eggløysing så langt. Ikkje at det er så fælt, men har no tatt 10 testar på monitor, og no spør den etter 10 nye. Blir dyrt i lengden.. Litt redd den ikkje fungerer for meg.
Min syklus er vanlegvis 40-50 dagar med 12 dagar frå positiv el-test til mens.

Jeg hadde el alt mellom cd18 og 30 før. Nå får jeg den hver gang på cd16 :) Med enkeltdose.

Uten: aldri
Enkel dose: aldri
Dobbel dose ×2 i samme syklus: cd 22
Trippel dose: cd 17/18
Aldri utan?! :wideyed: Det må vera vera trasig! Korleis kom du fram til det? Fekk du aldri positiv eggløsningstest, eller vart det stadfesta ved blodprøve?
Håpar du/de får det til snart!:Heartred

Aldri utan?! :wideyed: Det må vera vera trasig! Korleis kom du fram til det? Fekk du aldri positiv eggløsningstest, eller vart det stadfesta ved blodprøve?
Håpar du/de får det til snart!:Heartred
Aldri positive tester og ikke noen symptomer på el. Har pco så ultralyd og blodprøver har vist at det tydeligvis ikke skjer av seg selv lenger :p

Håper den kommer snart! Hvis ikke kan det være du trenger dobbel dose.
Tok ein test no i kveld. Og den gav full smil. Så den kom. :-) Er muligens fordi du tok pilla om morgonen, medan eg tok fen på ettermiddagen. (Då eg gjekk på Pergotime for litt meir enn fem år sidan merka eg at eg fekk bivirkningane ca 12 timer etter inntak, så eg valgte derfor å ta pillene på ettermiddagen for å få bivirkningane mens eg sov i staden.)

No fekk eg altså positiv eggløsningstest på ettermiddag/kveld. Denne vart tatt med vanleg clearblue. Brukar også clearblue advanced fertilitesmonitor, og den gav meg berre "Høg" i dag tidleg. Er litt spent på om den fangar opp lh-stigning i morgon tidleg. Har tidlegare brukt clearblue dobbel hormonindikator, men denne liter eg ikkje på. Den presterte å vise "høg" dagen før eller same dag som mensen kom, så den stoler eg ikkje på. I alle fall ikkje på blinkesmilet. Kan jo tydligvis få mange på rad av dei, og det spørs jo heilt kva dag du byrjar teste på, då den liksom må ha ein "dummy-test" for å vite normalnivået ditt. Nyttar liksom ikkje teste dagen før lh-stigning då. Då vil den ikkje vise høg, kun lav, men den vil vise max på lh-stigning. Slik eg har forstått..

Tok ein test no i kveld. Og den gav full smil. Så den kom. :) Er muligens fordi du tok pilla om morgonen, medan eg tok fen på ettermiddagen. (Då eg gjekk på Pergotime for litt meir enn fem år sidan merka eg at eg fekk bivirkningane ca 12 timer etter inntak, så eg valgte derfor å ta pillene på ettermiddagen for å få bivirkningane mens eg sov i staden.)
Så bra :happy: Ja jeg tar den på morgenen jeg. Happy humping :D

Back
Topp