Letrozol, lav AMH

Håperoghåper

Første møte med forumet
Ny på forumet her, og prøver meg på en tråd om letrozol i håp om å kanskje få litt motivasjon etter å ha følt på å miste håpet litt. Har prøvd i snart ett år og er på første syklus med letrozol denne måneden. Har helt fin syklus av meg selv, men lav AMH ift. alder. Prøver derfor dette nå før det blir IVF.

Noen som har erfaringer med letrozol i samme situasjon, eller som er i samme båt nå?☺️

Jeg hadde også stabil syklus, men hadde hatt en syklus uten EL pga kjemisk graviditet. Tok letrozol to mnd, deretter ble det en pause mnd fordi en litt rar mens gjorde at jeg ikke visste helt hvilken dag jeg skulle begynne på. Ble gravid i den pause mnd. Ammer resultatet nå. :Heartpink Har senere lest at noen leger/gyn anbefaler å ta letrozol annenhver mnd fordi mange blir gravide i pausemnd.

Er i samme båt. Har prøvd i et år, og vurderer å prøve letrozol nå før ivf pga litt lav amh.. får jeg lov til å spørre hva din amh var på og hvor gammel du er? Krysser fingrene for at letrozol gjør susen! :Heartpink

Takk for svar! Gir jo håp å lese at det har fungert for andre :-)

@rebi11 - såklart. Jeg er 28 og har AMH på ca 4. Har variert noe på prøvene, men ligger rundt der.. Alt annet er «i orden» hos både meg og mannen men likevel ikke sett noen antydning til positiv test. Håper letrozol gjør susen nå

Back
Topp