Letrozol erfaring

F-40610429

Andre møte med forumet
Hei
Jeg har fått letrozol av gynekologen min og skulle startet på den i går som var syklus dag 3, men siden jeg er sterkt forkjølet og har følt meg dårlig utsatte jeg det til idag syklus dag 4. jeg gruer meg så innmari til bivirkningene siden jeg sliter med migrene anfall. Er det flere her som har erfaringer med letrozol som kunne dele? Positive og negative. Jeg bør ta pilla nå men klokka tikker og jeg gruer meg bare…..

Hei
Jeg har fått letrozol av gynekologen min og skulle startet på den i går som var syklus dag 3, men siden jeg er sterkt forkjølet og har følt meg dårlig utsatte jeg det til idag syklus dag 4. jeg gruer meg så innmari til bivirkningene siden jeg sliter med migrene anfall. Er det flere her som har erfaringer med letrozol som kunne dele? Positive og negative. Jeg bør ta pilla nå men klokka tikker og jeg gruer meg bare…..
Hei! Du får nok en del mer svar hvis du poster denne på assistert-forumet :happy: har du gått på letrozol før og vet at du reagerer med hodepine? Jeg hadde ingen bivirkninger selv på dobbel dose :)

Hei! Du får nok en del mer svar hvis du poster denne på assistert-forumet :happy: har du gått på letrozol før og vet at du reagerer med hodepine? Jeg hadde ingen bivirkninger selv på dobbel dose :)
Hei og takk for svar
Nei jeg har aldri tatt tatt letrozol dette blir første gang så jeg er veldig spent på hvordan kroppen min kommer til å reagere.
Jeg skal poste innlegget på assistert forumet og se om flere som deler sine erfaringer der, takk for tipset.

Jeg tok dobbel dose fra cd 5-9, fikk ingen bivirkninger :)

Jeg har alltid hatt mye hodeverk, migrene av og til - ikke så ofte. Jeg er 39 nå, men var 38 da jeg tok letrozol :)

Jeg har alltid hatt mye hodeverk, migrene av og til - ikke så ofte. Jeg er 39 nå, men var 38 da jeg tok letrozol :)
Takk for svar
Jeg har alltid slitt med migrene men mer da jeg passerte 35 jeg er 42 nå.
Jeg skal ta letrozol for første gang og får angst bare av tanken på å få migreneanfall oftere pga letrozol men jeg vil gi det et forsøk og se hvordan det går. ☺️
Hjalp letrozol? Ble du gravid?
Krysser fingrene

Håper du slipper unna migrene, heldigvis er det bare noen dager med letrozol. Jeg krysser fingrene for deg ❤️
Jeg ble gravid 3 av 6 ganger med letrozol, alle endte i kjemisk 4+x.. jeg tok siste dose letrozol i mai 2024, etter det har jeg hatt eggløsning av meg selv (har pcos) vi har prøvd i 2 år nå

Hei
Ingen bivirkninger her. Jeg har også migrene. Jeg ble gravid på 3. syklus med letrozol. Enkel dose.

Heller ingen særlige bivirkninger. Har migrene både med og uten aura. Kanskje litt irriterende verk? Men klarer fint å fungere i hverdagen da det som regel kommer på ettermiddagen. Fikk ikke eggløsning på runde 1 med dobbel letrozol, men på runde 2 med trippel satt skuddet. Hun sover søtt i sengen sin:Heartbigred Er i gang med letrozol nå igjen, dag 3 med trippel dose, og det går overraskende bra

Jeg kan ikke huske at jeg fikk noe hodepine eller vesentlig andre bivirkninger av dem. Det er vel og merke lenge siden da, jeg ble gravid på 5. Syklus med letrozol. Jenta ble 9 år nå i jula.

Da har jeg endelig tatt første pille og er spent på hvordan kroppen vil reagere, jeg spurte gynekologen min idag om det er for sent siden det er syklus dag 5 men hun sa at idag er siste dag jeg kan starte på den.
Håper jeg slipper bivirkningene, jeg har også fått ovitrelle som jeg skal ta midt i syklusen.
Alt dette er helt nytt for meg så vi får se hvordan dette går. takk for svar til alle dere hyggelige jenter ☺️

Hei
Jeg har migrene (uten aura) men får det typisk ved mensen, hvis jeg er dehydrert, spist lite osv.

Tatt dobbel dose letrozol i godt over 18 mnd og har aldri tenkt over at jeg har fått mer migrene av det. Jeg kan kjenne at hodepinen kommer lettere de siste 2 dagene (tok fra syklusdag 4-9) men ikke fått migrene. Enkel hodepine som ble borte med en paracet om jeg i det hele tatt trengte det :)

Da har jeg endelig tatt første pille og er spent på hvordan kroppen vil reagere, jeg spurte gynekologen min idag om det er for sent siden det er syklus dag 5 men hun sa at idag er siste dag jeg kan starte på den.
Håper jeg slipper bivirkningene, jeg har også fått ovitrelle som jeg skal ta midt i syklusen.
Alt dette er helt nytt for meg så vi får se hvordan dette går. takk for svar til alle dere hyggelige jenter ☺️
Om du skal ta Ovitrelle i tillegg, antar jeg du skal ha oppfølging med ultralyd slik at du setter den til riktig tid? :happy:

Back
Topp