Letrozol baby

Martemor2015

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Maiskolbene 2023 :-)
Hvor mange her ruger på letrozolbaby?

klaffet for 3. gang i år (sa og ma)
Dobbel dose letrozol og metformin

Jeg brukte enkel dose Letrozol for første gang denne runden for å få tidligere EL :) Hatt lange sykluser etter MA i juni, noe som nok skyldes nyoppdaget lavt stoffskifte. Tror kanskje syklusen ville stabilisert seg bare med Levaxin, men fikk Letrozol som en liten hjelp på veien :)

Letrozol her å.
Første gang jeg har brukt det.
Men nå tar snart angsten meg for at der er flere inni der. For ul før vi prøvde fikk vi aldri gjort. Så hvor mange egg som ble til under el har jeg 0 peiling på

Letrozol her å.
Første gang jeg har brukt det.
Men nå tar snart angsten meg for at der er flere inni der. For ul før vi prøvde fikk vi aldri gjort. Så hvor mange egg som ble til under el har jeg 0 peiling på
Enkel eller dobbel dose? Heldigvis ikke så veldig mye større sjanse for tvillinger med letrozol

I alle mine tre graviditeter har jeg blitt gravid på dobbel kur Letrozol. Denne gangen endte det i SA, og første gangen endte det i MA i uke 11. Men gangen mellom de to resulterte i baby :happy: Satser på at vi snart kan begynne på ny Letrozol-runde når kroppen er klar igjen.

Sniker fra juli! Enkel dose Letrozol, andre syklus klaffet det :happy: Har Pcos og derfor fikk vi Letrozol før vi skulle igang med prøverør!

Sniker fra juli! Enkel dose Letrozol, andre syklus klaffet det :happy: Har Pcos og derfor fikk vi Letrozol før vi skulle igang med prøverør!

Pcos her å. Vært prøvere på egenhånd i 3 år. Fikk hjelp fra oktober i fjord. Men letrozol fra desember. Klaffet ikke med to ul der vi så egg bli til men med letrozol gikk det vist bæm:hilarious:. Sykluser på alt mellom 14-60 dager er ikke alltid lett å forstå seg på

Pco her og, lange sykluser men har el uten hjelp.

Jeg fikk ikke prøve letrozol med mindre jeg kunne komme til ul hver syklus for å se hvor mange egg som modnet, da gyn mente at jeg hadde store muligheter for å modne for mange egg med det...

Pco her og, lange sykluser men har el uten hjelp.

Jeg fikk ikke prøve letrozol med mindre jeg kunne komme til ul hver syklus for å se hvor mange egg som modnet, da gyn mente at jeg hadde store muligheter for å modne for mange egg med det...

Da jeg var inne på st.olavs for å finne ut hva grunnen til at vi ikke klarte det på egenhånd var, så fikk jeg se eggstokkene mine som var proppfulle av små eggposer, da tok de praten med oss om at det i noen tilfeller kan bli litt overstimulering og slippes både 1, 2 og 3 egg på letrozolkur! Så jeg var meeeeget spent på ultralyden vi fikk i uke 7 - men det var bare 1 :happy:

Da jeg var inne på st.olavs for å finne ut hva grunnen til at vi ikke klarte det på egenhånd var, så fikk jeg se eggstokkene mine som var proppfulle av små eggposer, da tok de praten med oss om at det i noen tilfeller kan bli litt overstimulering og slippes både 1, 2 og 3 egg på letrozolkur! Så jeg var meeeeget spent på ultralyden vi fikk i uke 7 - men det var bare 1 :happy:
Oi, nå er jeg spent på ultralyd også! Har vært gravid en gang før, da helt naturlig, og det var tvillinger. Har ikke tvillinger i familien noen av oss, så det var veldig overraskende. Mistet riktignok i MA. Men ble brått mer spent nå ja :nailbiting: :)

Oi, nå er jeg spent på ultralyd også! Har vært gravid en gang før, da helt naturlig, og det var tvillinger. Har ikke tvillinger i familien noen av oss, så det var veldig overraskende. Mistet riktignok i MA. Men ble brått mer spent nå ja :nailbiting: :)

Så trist at det endte i MA... Håper alt går veien denne gangen:Heartred Og masse, masse lykke til når tiden for ultralyd kommer ;)

Jeg er i uke 6+2 med Letrozol. Hvordan går det med dere andre? :p

Jeg har blitt gravid to ganger i 2020 med letrozol (dobbel dose) og begge gangene endte det i SA (uke 4 og uke 5) nå forsøkte trippel dose, og kommet lengre enn tidligere. Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen!!

Jeg er i uke 6+2 med Letrozol. Hvordan går det med dere andre? :p

Jeg har blitt gravid to ganger i 2020 med letrozol (dobbel dose) og begge gangene endte det i SA (uke 4 og uke 5) nå forsøkte trippel dose, og kommet lengre enn tidligere. Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen!!
3. gang jeg ble gravid 2020. En sa og en ma. Krysser fingrer for alle gode ting er tre

Er 8+3 i dag. Insane kvalm,trøtt og lite matlyst. Så xxer alt jeg har på at det sitter som støpt inni der. 4 uker til 12 ukers ul hos gyn. Nedtellingen har begynt

Åååå, så gøy at vi er flere!! Krysser fingrene for dere!!

Kvalmen har kommet for fullt her også, men vi har ultralyd når jeg er 9 + 1. Håper tiden flyr avsted! (Det har den ikke gjort hittil)

De gangene jeg har hatt SA har symptomer forsvunnet, så jeg «forsøker å nyte» kvalmen :happy090
Har dere med SA samme erfaring?

Back
Topp