Letraset ark

bettand

Forumet er livet
Noen som vet om de 70 grams arkene blir for tynne til å fargelegge med promakers på stempeltrykk?? Altså om de går gjennom?

DYTT

Synes de latres arkene jeg har er tyyynne...Skulle ønske de var tykkere...Fant ut nå at det er de 70 gr du snakker om...Har ikke opplevd at det går igjennom sette merker ennå, men tror ikke jeg farger for mye ennå, men har et papirstykke under, just in case..

Tenkte ikke over at det er forskjellige tykkelser på disse arkene...[8D] Men synes selv de kanskje er litt i det tynneste laget...Med tanke på at de må limes på og ikke kan brukes rett på limputer eller noe...

ORIGINAL: *MaCa*

Synes de latres arkene jeg har er tyyynne...Skulle ønske de var tykkere...Fant ut nå at det er de 70 gr du snakker om...Har ikke opplevd at det går igjennom sette merker ennå, men tror ikke jeg farger for mye ennå, men har et papirstykke under, just in case..

Tenkte ikke over at det er forskjellige tykkelser på disse arkene...[8D] Men synes selv de kanskje er litt i det tynneste laget...Med tanke på at de må limes på og ikke kan brukes rett på limputer eller noe...

Ja ble litt småskuff når jeg åpna pakka. Stempeltrykket printes fint på, men er redd for å ødelegge arket.

Jeg synes 70 grams arkene er ALTFOR tynne, bruker kun 250/270 grams arkene fra letraset[;)]

Det går helt fint å farge på de, fargene blir veldig fine. Men de er tynne ja. Jeg bruker bare 270grams selv.
70 grams er bleedproof, så de skal ikke gå gjennom..

ORIGINAL: Diddij

Jeg synes 70 grams arkene er ALTFOR tynne, bruker kun 250/270 grams arkene fra letraset[;)]

Ok takk. Litt seint å bytte nå som man har åpna og prøvd noe av pakken da[8D]

Jeg elsker 70 grams arkene. Har laget mange portretter på de [:)]
Og som noen har nevnt, det går ikke gjennom. De er jo faktisk laget for det.

Back
Topp