Leter stadig etter den gravidites gløden....

Mammasol*

Elsker forumet
Når jeg går rundt nå å ser på de gravide som jeg møter på min vei. Så stråler de og er så flotte.
Også ser jeg på meg selv da. Å alt er jo bare dritt og møkk..
Føler meg ikke fin og flott.
Alle vonter som går an å føle.
Men kanskje det er slik da. At alle andre ser oss som gravide som stråler men vi selv ikke føler det slik.

Jeg føler meg alt annet en vakker og gravid. Men gravid det er jeg jo men den glamor følelsen lar nok vente mye på seg ja..

Du er helt sikkert flott, men er jo mange som ikke helt klarer å trives med forandringen som kroppen er i når man er gravid... Og så ender de opp med å føle seg som en hval eller noe annet digert (og lite glamorøst :P), mens alle andre ser beundrende på magen og underet med det lille livet inni der :)

Du får prøve å nyte sparkene, at det vokser en liten inni deg og alt det koselige ved å være gravid, og så kan du jo trøste deg med at nå nærmer vi oss slutten og du snart skal få møte den lille om det ikke hjelper. Ikke så lett å like å være gravid når man har alle verdens plager, det skjønner jeg godt.

Jeg skjønner hva du mener!

Føler ikke at kroppen min er stygg, jeg liker å ha babymage, men føler meg forferdelig alikevel :P
Den gløden som alle snakker om, den har jeg i alle fall ikke sett. Kanskje det er som du sier, lettere for utenforstående å se den enn å se den selv. Vi får håper det, at vi gløder for omverdenen - selv om det hadde vært fint å gløde litt for seg selv også ;)

Jeg får stadig kommentarer om at jeg ser så flott ut, men føler meg som en strandet hval :P

Jeg føler meg absolutt som en dass mesteparten av tiden. Likevel får jeg hele tiden høre at jeg ser så bra ut og blablabla, så det må jo være noe her som jeg rett og slett "nekter" å se :p

Skal du finne noe glød her så må jeg nok draperes med avispapir og noen sette en fyrstikk inntil. Så skal jeg vise deg glød!! :P :P UUUUUHHH neiii da, hvalross med bekkenløsning sier vel sitt :)

Hahahahahhaha !!!! Denne måtte jeg le av altså!!!!!

Fraaa mobilen <3

Skal du finne noe glød her så må jeg nok draperes med avispapir og noen sette en fyrstikk inntil. Så skal jeg vise deg glød!! :p :p UUUUUHHH neiii da, hvalross med bekkenløsning sier vel sitt :)
haha kan vel egentlig bare signerer her hehe

Jeg får håpe det. At vi alle gløder og stråler bare at det ikke føles slik. Jeg har ikke problemer med magen og alt det. Det å bære et vidunder under hjertet er helt spesielt. Og det nytes men jeg føler ikke at jeg gløder av den grunn. ;)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Back
Topp