Leter etter en barnebok fra "gamledager"

Fly

Elsker forumet
Leter etter en bok jeg pleide å lese/høre på da jeg var liten! Jeg husker absolutt ikke mye, men jeg trooor det var en bok og en cd, sånn at man kunne høre og synge med cd'en samtidig som man bladde i boka og så på bilder/leste. Den handlet om en panda, og jeg trooor den ble kidnappet og tatt med til et tivoli (men er ikke helt sikker, det eneste jeg er helt sikker på, er at det er en panda). Han fikk masse venner der, bl.a. en jentepanda. Husker egentlig ikke stort mer, men det var mange kule sanger der..

Noen som vet? Eller kan komme på noe?

rundt 12 år siden, minst! :)

Har en vhs film fra eldstemann var liten ,om en Panda som blir kidnappet og med et sirkus - og med kjæreste og fine sanger... Den er vel 14-15 år gammel..
Men hva pokker er det den heter igjen da[8|]
Lurer på om Pandaen het Bobo eller noe slik...

ORIGINAL: Fly

rundt 12 år siden, minst! :)

ja skikkelig gamledager[:D]
Men nei.. har desverre ikke hørt om det. Kanskje søke på disney og panda f.eks?
Mye av det er jo disney.

ORIGINAL: MICAmor

Har en vhs film fra eldstemann var liten ,om en Panda som blir kidnappet og med et sirkus - og med kjæreste og fine sanger... Den er vel 14-15 år gammel..
Men hva pokker er det den heter igjen da[8|]
Lurer på om Pandaen het Bobo eller noe slik...

Nå googler jeg for harde livet [8D]

ORIGINAL: TonjeJenta

ja skikkelig gamledager[:D]
Men nei.. har desverre ikke hørt om det. Kanskje søke på disney og panda f.eks?
Mye av det er jo disney.

Gamledager for meg, hehe [8D]
Har prøvd å google så mye rart de siste dagene, så måtte kaste inn håndkle og spørre om hjelp her [8D]

[8|]Alle de vhs filmene ligger på hytta.... Ser coveret for meg,med pandaen som løper i noen grønne greier...
Det er ikke Disney,men enten Egmont eller Warner brothers tror jeg.

Er hendelsen også slik : en rik gammel mann med masse penger vinner den i en lotteri og gir den omsider til barnebarnet sitt? Og den blir lykkelig av å eies av den lille jenta ?

ORIGINAL: Hilly77

Er hendelsen også slik : en rik gammel mann med masse penger vinner den i en lotteri og gir den omsider til barnebarnet sitt? Og den blir lykkelig av å eies av den lille jenta ?

Er ikke det den teddybjørn-sangen?[8D]

ORIGINAL: ©Smartass

hehe.. ja det er nok den jeg siktet til[8D][:D] og milevis unna fra det TS ville fram til :P ...

Vil gjerne vise min nyanserte sang repertoar:p og atte, er ikke teddybrjørn og panda det samme[8D][:D]

ORIGINAL: ©Smartass

hehe.. ja det er nok den jeg siktet til[8D][:D] og milevis unna fra det TS ville fram til :P ...

Vil gjerne vise min nyanserte sang repertoar:p og atte, er ikke teddybrjørn og panda det samme[8D][:D]

Åh, du er så nydelig![:D]

Dytter litt [:)]

Back
Topp