Leste på facebook..

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Leste en status på facebook,av en "venninne",må først si at jeg har diskutert med henne før så hatten flyr,hun er i rusmiljø,doper seg,kan ikke gå selv og sitter i rullestol,og har giftet seg på nytt me et dopvrak av en mann. Men hun skrev at hun skulle ta abort,hun giddet ikke og bære fram jævel avkommet.. Det reagerte jeg utolig sterkt på,og skrev til hun at det var bedre og ta abort enn og bære frem barnet og ødelegge livet dens,så slettet jeg hun. Er mot abort,men i den sitasjon syns jeg hun sku ha blitt tvunget til abort,for barnet kommer til og bli ødelagt. Kjenner jeg blir skikkelig forbannet av og tenke på henne og hvordan hun oppfører seg!! Måtte bare få ut litt av tankene.. Men va syns dere?

Typisk rusmissbruker. Tenker kun på seg sjøl, og sier tydeligvis ikke over hva hu sier, og hvordan det kan såre andre. Like så greit hvis hu tar abort, for babyen er uskyldig og bør ikke oppleve den driten. Er i mot abort sjøl, men det er mer når det gjelder meg sjøl. Hva andre gjør er dems avgjørelse og dems liv. syns bare ikke små skal vokse opp i slikt miljø. Du gjorde det rett å kutte ut den jenta. Er bare ikke verdt å ha sånne personer i livet sitt. You go girl!! :)

Typisk rusmissbruker. Tenker kun på seg sjøl, og sier tydeligvis ikke over hva hu sier, og hvordan det kan såre andre. Like så greit hvis hu tar abort, for babyen er uskyldig og bør ikke oppleve den driten. Er i mot abort sjøl, men det er mer når det gjelder meg sjøl. Hva andre gjør er dems avgjørelse og dems liv. syns bare ikke små skal vokse opp i slikt miljø. Du gjorde det rett å kutte ut den jenta. Er bare ikke verdt å ha sånne personer i livet sitt. You go girl!! :)
Er det jeg også mener,når hun ikke kan ta vare på seg selv hvordan skal hun ta vare på en liten baby? Blir så provosert av slike folk!

uff... egentlig veldig trist... er og i mot abort altså!
men her tipper jeg kanskje at barnet hadde fått så mye skade hvis hun ruser seg og div, at det var kanskje like greit å ta abort...
blir gal av folk jeg, verden er urettferdig, her strever folk med å bli gravide mens andre velger det bort. grr...
hun burde få hjelp, men er kanskje for sent?

uff... egentlig veldig trist... er og i mot abort altså!
men her tipper jeg kanskje at barnet hadde fått så mye skade hvis hun ruser seg og div, at det var kanskje like greit å ta abort...
blir gal av folk jeg, verden er urettferdig, her strever folk med å bli gravide mens andre velger det bort. grr...
hun burde få hjelp, men er kanskje for sent?
Hun har holdt på med stoff så lenge jeg har kjent henne,og det er nærmere 10år. Men i denne sitasjon så håper jeg,ikke for hennes del,men for barnet at hun faktisk velger abort. Stygt og si det. Men ingen barn fortjener og vokse opp i slike miljø,forde om det er mange som gjør det uten at noen griper inn. Og etter alle statusene hun har skrevet på facebook,fra før brullupet hennes om at mannen ruser seg,er utro,kjøper horer på ferie,og banker henne så sier vell det sitt,ikke har hun vett nok til og dra men faktisk sitter der med han og ruser seg,og ikke hadde hun vett nok til og ikke gifte seg med han,og hun viste hva hun gikk til leeenge før brullupet. Kjenner jeg blir så forbannet av og tenke på hun og hva hun gjør!

Huff, får helt vondt inni meg, syns jo synd på henne som har måtte velge dette miljøet.
Men mest av alt synd på den babyn hvis ho ikke tar abbort.

Jeg er imot abbort selv, men dette ville ikke blitt noe bra, dette barnet ville slite resten av livet, for barneværnet kommer garantert inn i bildet ,ganske sikekr på at dme gjør det føør ungen evt blir født, hvis ho velger å ta vare på det :/

Krysse fingre for at ho gjør det "rette" valget for babyn,,,

Trist når slikt skjer :(

Om hu fullføre svangerskapet, så er det ikke en sjanse i helvete at hu får beholde barnet. Finnes ikke synd på jenta...hu sjøl har valgt å være så dum å begynne med det dritet, vel vitene hva som kommer til å skje med henne. Kjenner jeg blir så sint på slike folk. Begynner med slik tull, for å så få sympati av andre, for dem har det så fælt. Null sympati fra meg iallfall.

Back
Topp