leste just ukes horoskopet mitt..

Hyssamaia!

Gift med forumet
Horoskop for Vannmannen Uke 13 (23. - 29. mars)
Nå er du frekk og prøver hele tiden å fremhever deg selv, og du er ikke rent lite pågående heller. Du er vanskelig og frekk i din oppførsel. Særlig er du blitt veldig egenrådig og sær. Du viser liten fleksibilitet, og presser på for å få det som du vil.

Om dette stemmer kan det jo bli en interessant uke[8D]

Så du har bursdag snart du da[:D]

Hahah!!!

Dagens:
Det er fokus på økonomien, og det er smart å holde igjen med forbruket. En praktisk strategi er en god ide.

Kunne ikke ha stemmt bedre! Pga SINNSYKT dårlig økonomi for tiden har jeg sittet i HELE dag å gått igjennom ALLE rekninger, sett over alt av forbruk, rekna og satt opp nytt budsjett!![8D]

Ukens:
I begynnelsen av uken bør du unngå unødige diskusjoner. Spesielt i forbindelese med det du gjør til daglig. Problemet kan også være at du er lite samarbeidsvillig. Du har en tendens til å tenke på deg og ditt. Åpne opp, for senere i uken opplever du lidenskapelig og sensuell kjærlighet

Skal i møte med NAV i morgen, nettopp om det jeg driver med til daglig..[8D] Jeg skal studere som privatist, så rekner med det blir litt diskusjoner om jeg har krav på utdanningsstønad og støtte til barnetilsyn!![8D] Holder på å slutte å røyke, så kan vel stemme at jeg er lite samarbeidsvillig og tenker mye på meg og mitt for tiden..[8D] Hva kjærlighet angår, så er det jo lov å håpe![8|]

Og mnd horoskop:

Ekstra med penger eller midler får gjennom din partner eller fra et legat, forsikring, arv og lignende. Andre uken i mars er positiv i så måte.

Stemmer, fikk igjen 36 000 på skatten![8D]

ORIGINAL: Tvilling74

Så du har bursdag snart du da[:D]

hadde 12 februar.. den datoen du ser i mars er bare den uka horoskopet gjelder[:D]

Back
Topp