Lesing

Vi e faktisk med i både barnasegenbokverden og goboken, men vurderer å melde meg ut, kjøper heller bøker selv :) Vi har begynt å lese litt for han, når han e opplagt så e han veldig interessert og ivrig :)

Vi e faktisk med i både barnasegenbokverden og goboken, men vurderer å melde meg ut, kjøper heller bøker selv :) Vi har begynt å lese litt for han, når han e opplagt så e han veldig interessert og ivrig :)
Vi er medlem i godboken med storebror og barnas egen bokverden. Men når man ble medlem i barnas egen bokverden fikk man velkomstpakke. Verdien av den må man vist nok betale tilbake om man melder seg ut før et år. Goboken kan man pause eller melde seg helt ut av. Men mest styr med barnasegenbokverden. Mye å avbestille..

Vi har akkurat meldt oss inn i Goboken. Venter på velkomstpakken nå [emoji3] Vi har kjøpt et par bøker til han tidligere, som vi så smått har begynt å bruke nå. :-) Han ser på bøkene, men blir vel mer morsomt etterhvert [emoji23]

Er medlem i Goboken, men har avbestilt en del av de siste pakkene. Leser ikke noe for han enda. Han har altfor dårlig tålmodighet til å sitte stille på fanget, selv med fargerike bilder i boka.

Nei, han er ikke tålmodig nok til det enda. Tips til bøker? :)

Lillebror får ofte høre når vi leser til storesøster. Men leser ikke noe særlig til ham enda da. Men mye regler og vi synger og sånt. regner med det blir mye etterhvert. Har masse bøker fra storesøster, hun har vært med i goboken fra hun var nyfødt, og testet ut flere andre klubber. Per nå er hun med i bokklubben barn og disneyklubben til sandvik. Lille er med i goboken, men tror nok vi avbestiller mye siden vi alt har så mye.

Ikke direkte for han, men han er gjerne med når vi leser for storebror :) Han er med i to av Sandviks sine bokklubber :)

Han er ikke interessert. Men om han ligger så han kan se meg og boka samtidig kan det være gøy. Særlig ansiktsboka fra goboken. Ellers går det i hakkebakkeskogen på spotify, og mamma som synger og klovnedanser :)

Back
Topp