Lesetips nå som det BARE er 20 uker igjen..

Gull nummer 3

Glad i forumet
..til sykehus opphold med lille baby[:)]

Akkurat kommet hjem fra barselvisitt og tittet på en VAKKER liten prins som kom til verden i går kveld[:)] Venninna mi skulle nå opp på rommet sitt og gi babyen litt pupp også skulle hun koose seg med bok og kryssord. Ble såå misunnelig og kjenner at jeg GLEEEDER meg til det er min tur...[&o]

Så jenter, har dere noen gode leseopplevelser og noen tips om hva jeg kan begynne permisjonen min med??

Jeg er ingen leser så har ingen gode tips der...også skal jeg ikke bli værende på sykehuset etter fødselen heller, så blir ikke å ha tid til det[;)]

Kommer an på hva du liker, men om krim er tingen for deg, er det meste av Henning Mankell, Unni Lindell og Jo Nesbø å anbefale [:)]

jeg er på Lars Saabye Christensen "kjøret" for tiden! Kan anbefale det meste han har skrevet! :)

Når det kommer til lese tips har jeg ingen gode bøker og melde siden jeg selv ikke leser bøker, men jeg leser en hel haug med sladre balder da, så hvis det er noe som intresserer deg er det jo ikke noe galt å titte på litt sladder[:)]

Eller mens du ligger på sykehuset etter å ha født å du skulle komme til å kjede deg litt inneimellom går det jo ann å skaffe seg enn sånn bærebar dvd spiller ( hvis du ikke har en fra før) og kjøpe deg en serieboks med en serie du liker å se på tv eller rett å slett en fin film slik at du kan få tiden til å gå i litt tregere stunder[:D]

jeg er heller ikke noe lesehest, men jeg har lest
Twilight bøkene og jeg elsket dem!!!!men jeg digger
filmene også da[:D]

Elsker chick-lit og leser alt fra Marian Keyes, Jull Mansell, Cecilia Ahern og Sophie Kinsella [:)]

Anbefaller bøkene til Camilla Lackberg! Fantastisk krim! Du blir revet med fra første side!

Ellers så anbefaller jeg "Mamma for første gang" av Gro Nylander (passer for flere gangs mødre også) 

Tusen takk for fine tips! Har faktisk en bunke med Cammilla Lackberg bøker liggende. Får liksom aldri tid og ro til å lese med 100% jobb og to aktive jenter[:)]

Meeeen når permisjonen kommer DA skal jeg lese masse!!

Tar gjerne i mot enda flere tips jeg altså[:D]

ORIGINAL: Lene!

Anbefaller bøkene til Camilla Lackberg! Fantastisk krim! Du blir revet med fra første side!

Ellers så anbefaller jeg "Mamma for første gang" av Gro Nylander (passer for flere gangs mødre også) 

jeg anbefaler oxo "mamma for første gang" ... holder på å lese boka hennes som heter "på vei" nå... ellers så jeg ei litt lenger oppe her anbefalte Twiligth bøkene og annbefaler dem på det sterkeste (jeg har aldri lest dem men hørte dem på lydbok... da har man forresten mulighet til å få gjort litt småtterier mens man hører oxo)

Ellers er det 2 bokserier som jeg har lest flere ganger:
"Ulveøyne" av Trude Brænne Larssen
og "Fire søsken" av Willy Ustad

ellers er jeg nettopp ferdig med å lese "Den store boka om knerten" av Anne-Cath Vestly.... inneholder alle bøkene om knerten og lillebror,
kjøpte den egentlig for å ha til høytlesning for lillegutten min når han blir litt større... men klarte ikke vente... hihihi også skriver jo Anne-Cath helt fantastisk nydelig dah.

hmmm sitter å lurer på om det er no anna jeg burde ta med, men husker ikke noe i farta... tror jeg... jo
"Idas dans" av Gunnhild Corwin er en sår men smellvakker perle som burde leses!!!
Jo Nesbø har mye bra... bla "snømannen" og "hodejegerene"
og nå i påsken passer jo Agatha Christis "10 små negerbarn" om du ikke har lest den???

*oppdatert 13:41*
ble så inpirert av innlegget her at jeg lagde meg en kopp kakao og fant fram og satte på 1.lydboka i twiligthserien "Evighetens kyss" mmm kos

ORIGINAL: LindaSF83

jeg er heller ikke noe lesehest, men jeg har lest
Twilight bøkene og jeg elsket dem!!!!men jeg digger
filmene også da[:D]

Oh, de er fine!!! Bare slukte hele serien, jeg og klarte slettes ikke å legge den fra meg.
Akkurat nå holder jeg på med Dan Brown sine Symboler. Den nye. Er ganske spennende så langt.

[;)]mitt gode råd istedet for å lese?? er faktisk å sove hehehehe.... blir maaaaaaange våken netter fremover [;)]

Hmmmm får kanskje prøve disse Twiligth bøkene da! De må jo være bra[:)] Når det gjelder våkennetter har jeg foreløpig ikke hatt mange med de barna jeg har, så håper på en sovende nummer tre også..hehe[:D]
Takk igjen for tips!!

Back
Topp