leserinnlegg i kamille

Trillemor82

Forumet er livet
haha.. det har visst jeg i dette nr her.. [8D] fikk vite det av en venninne i stad.. morsomt.. fikk kjøpt det på butikken, for jeg trodde egentlig det var sist nr.. men neida.. på side 12 der hadde jeg et innlegg.. om det jeg har slitt med psykisk og adhd.. [:)] morsomt egentlig.. så jeg måtte liksom bare dele det her inne[:D]

og jeg ble premiert for det[:D]

haha.. ja, kanonflink.. kan scanne det inn og sende det til deg om du vil.. kan få m til å fikse på jobben[:D]

åh, det skulle jeg gjerne lest - kanskje jeg kan smuglese det i butikken når jeg er tilbake i norge

Kan man kjøpe det bladet nå?????

ORIGINAL: Actrine

Kan man kjøpe det bladet nå?????

jepp.. det kom ut 3 mai.[:D] kjempespennende innlegg altså. så nå er jeg nesten litt kjendis føler jeg[8D] hadde egentlig bare tenkt til å smuglese det i butikken.. men.. det var forsegla.. så da kjøpte jeg det... [:D] 

Da skal jeg kjøpe det i morgen!!
Gleder meg!!![:D][:D][:D][:D]

det ekke såååå spennende altså![:D] jeg bare syns det var litt kult at takkemailen min til dem kom på trykk som månedens brev[8D]

Jeg må også kjøpe det[:D] Yey jeg kjenner en kjendis[8D]

Jeg har også kjøpt bladet i dag!!!! Kan jeg sende bladet til deg slik at jeg kan få autograf i bladet??
DET hadde vert digg![:D][:D]

ORIGINAL: Actrine

Jeg har også kjøpt bladet i dag!!!! Kan jeg sende bladet til deg slik at jeg kan få autograf i bladet??
DET hadde vert digg![:D][:D]

selvfølgelig.. [:D] skal jeg skirve under med pseudonymet mitt eller det virkelig navnet?[:D] mulig jeg legger ut på en liten turne da...[8D]

Kan jeg få begge deler?????[:)]
Turne hadde vert supert!! [:D][:D][:D]

jeg stemmer for en signeringsturne langs kysten i alle fall opp til sunnmøre!

DET hørtes ut som en god idè![:D]

Back
Topp