Leser nye F&B og får vondt:(

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Fikk nytt Foreldre og Barn idag der tema selvsagt er jul. En stor artikkel om en dame som må på Fattighuset og hente brukte klær og leker som barna skal få, blant annet til jul.

Og så er det en annen artikkel om hvor mye pakker andre barn får.

Kjenner jeg trenger å lese sånt, og få litt perspektiv på ting.

Men så sto denne, hvor de samler inn pakker som sksl gis til de som trenger det. Jeg har en stor pappeske med leker og gaver i kjelleren hvor jeg legger ting jeg kommer over på salg. Skal ned i den og finne frem noen pakker og sende inn:)ImageUploadedByBV Forum1417029529.650448.jpg

Fikk nytt Foreldre og Barn idag der tema selvsagt er jul. En stor artikkel om en dame som må på Fattighuset og hente brukte klær og leker som barna skal få, blant annet til jul.

Og så er det en annen artikkel om hvor mye pakker andre barn får.

Kjenner jeg trenger å lese sånt, og få litt perspektiv på ting.

Men så sto denne, hvor de samler inn pakker som sksl gis til de som trenger det. Jeg har en stor pappeske med leker og gaver i kjelleren hvor jeg legger ting jeg kommer over på salg. Skal ned i den og finne frem noen pakker og sende inn:)Vis vedlegget 90335
For et bra initiativ! :)

Ååhh, slikt er så vondt å lese om men det er så viktig!! Så bra initiativ av deg :) Jeg pleier alltid å gi vekk alle gamle klær og leker når ungene vokser ifrå det. Gir meg mer glede å gi til de som trenger det, enn å selge det videre for penger!!

Det er lett å glemme at julen er en vond tid for mangen barn....

Ååhh, slikt er så vondt å lese om men det er så viktig!! Så bra initiativ av deg :) Jeg pleier alltid å gi vekk alle gamle klær og leker når ungene vokser ifrå det. Gir meg mer glede å gi til de som trenger det, enn å selge det videre for penger!!

Det er lett å glemme at julen er en vond tid for mangen barn....

Så flott du gir ting videre... Så andre kan få glede... Ble rørt jeg;)

Back
Topp