Leser en bok..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Vannliljen.. En forferdelig bok i grunn! Om ei jente som blei mishandla fra hun var 2(!) år til hun var 17.. Av stefar og stefarmor.. [:'(] Hun danner seg ulike personligheter for å takle dette.. En utrolig hard og sterk bok.. Joda, jeg kunne jo bare lagt den vekk, men jeg klarer det liksom ikke.. Jeg syns forfatteren fortjener at flest mulig leser den på en merkelig måte..

Vet ikke.. Men jeg tar den i etapper.. Er ikke noe man leser på senga for å si det sånn.. [:(]

er det hanne dahl som har skrevet? jegs e rhun og har en som heter voldtatte følelser, den virker om mulig like sterk[:(]

Ja det er hun som har skrevet den..

den må nok jeg lese også!

Jeg har lest den selv[:(][:(] Leste den før jeg fikk barn jeg.. Kjøpt fortsettelsen, men klarer nesten ikke å lese for jeg gråter og blir så trist av å lese den. Ikke boka å lese på senga nei. Synes det er verre å lese den etter jeg ble mamma selv, sukk. [:(]

Akkurat som den " Jeg tenker nok du skjønner det sjæl " så mener jeg at disse bøkene virkelig fortjener å bli lest, om man er en person som klarer å lese noe slikt. Takk for tipset, skal absolutt prøve å lese den.

Jeg må forresten anbefale bøkene til Dave Pelzer - selvbiografisk om et liv med tortur utført av foreldrene

HER står det litt om den første boka. Jeg leste dem i fjor... nei, jeg leste dem rett før August ble født, det var i forfjor det

takk for flere tips.. dette er slike bøker jeg "liker" å lese.. misforstå meg rett.. men det er egentlig de eneste bøkene jegf klarer å lese.. det må være grusomme og gripende bøker slik at jeg kan fengsles.. da klarer jeg å konse..[:)] og da er det godt med tips til lesestoff..[:)]

Å herre.. [:(] Dette er en hard bok altså.. Jeg vil bare spy.. Det er så surrealistisk det som blir beskrevet at jeg nesten ikke klarer å tro at det har skjedd.. [&o]

Huff.. klarer ikke å lese sånt! Får nok av det innimellom på ekstrajobben min.[:(]

En annen fin bok som dere bør lese er: "Meg eier ingen" av Åsa Linderborg tror jeg hun heter'

Superfin og litt trist på samme tid!

meg eier ingen står allerede på leselista mi - må bare bli ferdig med de jeg har liggende på vent, så skal jeg på biblioteket og låne masse...

Og surrealistisk - jeg, jeg har ikke lest boka di ennå Almyrida, men i bøkene jeg skriver om lenger opp finner du helt syke ting, det er vanskelig å tro at det er sant...

Back
Topp