Leser du partnerens SMS/ facebook meldinger ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Nei, det tenker jeg på som privat, på samme måte som man ikke åpner andres brev. Når det er sagt, pleier jeg ikke å få meldinger han ikke kunne fått lese hvis det hadde vært et ønske om det og ikke han heller.
Hvis han får en melding og ikke har hendene fri til å åpne den, hender det jo at jeg åpner den og leser for han, men det blir jo litt noe annet.

Nei, det tenker jeg på som privat, på samme måte som man ikke åpner andres brev. Når det er sagt, pleier jeg ikke å få meldinger han ikke kunne fått lese hvis det hadde vært et ønske om det og ikke han heller.
Hvis han får en melding og ikke har hendene fri til å åpne den, hender det jo at jeg åpner den og leser for han, men det blir jo litt noe annet.

Helt enig:)

Nei. Bare når han ber meg sjekke hva det er, om det kommer en mld mens han er nede og jeg er oppe f.eks.

Jeg gjør :-p

Er en uting, men.. Er ikke så ofte da, men er av og til jeg blir så nysgjerrig.. Aldri mistenkt noe så er ingen slike grunner, er bare en stygg uvane..

Han leser aldri mine meldinger så vidt jeg vet..

Nei, det gjør vi kun i de tilfeller der vi ber den andre om å sjekke meldingen for den andre.

Nei men vi sier til hverandre hvem som sendte .. er frivillig å fortelle hva som står. Å skulle vi glemme å si det så spørr vi

Nei hvorfor skulle jeg det? Har da ingen grunn til å bekymre meg for noe heller. Her leser vi hverandres meldinger kun hvis vi spør den andre om h*n kan sjekke eller hvis vi viser hverandre hva som ble skrevet feks noe morsomt/tragisk osv :)

Nei ! Og eg hadde blitt fornærmet om han hadde gjort da mot meg , me må jo ha tillitt til kvarandre ;0)

nei, eller vi leser for hverandre dersom den ene ikke er der telefonen er.. :) men jeg vet at han har sjekket min FB fordi han var veldig sjalu før..:P

Back
Topp