Leser du for barnet ditt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Ja, det gjør vi, hver kveld på sengen! Da hun var mindre leste vi litt ellers også, men det er lenge siden hun sluttet og gidde og høre på noe om dagen.

Nå som hun har begynt og lese selv har vi lagt inn litt ekstra tid på kvelden, slik at det er tid til at vi leser for henne først, også leser hun litt selv etterpå når vi har gått ut. Jeg tenker at begge deler er like viktig!

Ja, hver eneste dag, kveld, hele tiden. Han henter ofte bøker og elsker å lese. Han lest for han fra han ble født, og det er virkelig noe vi begge setter høyt!

Får lese bitte litt nå men som regel har hun ikke tid!
Drømte om å lese til henne hver kveld men det skal hun absolutt ikke! Håper det kommer en dag da ;-)

Alt for lite. Jeg elsker bøker, og ser fram til at hun skal ha lyst til å lytte. Foreløpig har hun ikke tålmodighet til annet enn å peke litt og bla fort, enda hun snart er to år. Men vi fortsetter å prøve! :)

Ja, hver gang lille kommer med en bok :) ca. en million ganger om dagen :p

Leser noen bøker i uka, men ikke fast hver kveld. Et par dager får hun litt tid med ipaden også.

Også har hun leselekse som vi ofte leser på senga.

Lillebror på ett leser jeg ikke så masse til, men vi sitter og ser i bok og peker på dyr og lastebiler :-)

Back
Topp